30 پروژه نیمه تمام ورزشی در اردبیل تکمیل می گردد

به گزارش جعبه مهر، سجاد انوشیروانی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: سال جاری با نگاه پشتیبانی از همه هیئت های ورزشی سعی خواهیم کرد تا زمینه و بستر درخشش ورزشکاران را در میادین ملی، بین المللی و جهانی فراهم نموده و موفقیت تیم های ورزشی را ببینیم.

30 پروژه نیمه تمام ورزشی در اردبیل تکمیل می گردد

وی یکی از زمینه ها و بسترهای کسب این موفقیت را افزایش سرانه فضاهای ورزشی در رشته های مختلف خاطرنشان کرد و گفت: 30 پروژه نیمه تمام ورزشی با اولویت در مناطق مختلف استان با پیشرفت 50 درصد در راستا تکمیل قرار می گیرند تا هیئت های ورزشی از این سالن ها و امکان ورزشی برای استعدادیابی و نخبه پروری در حوزه ورزش استفاده نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل توضیح داد: امسال برای ارتقا نشاط و سرزندگی افراد جامعه به دور از فضای کرونایی کوشش خواهیم کرد تا ورزش همگانی را در کنار ورزش قهرمانی توسعه بدهیم که انتظار می رود در پارک ها و فضاهای عمومی شهر شاهد برگزاری برنامه های ورزش همگانی، صبحگاهی و شامگاهی با مشارکت مردم باشیم.

انوشیروانی اضافه نمود: در امسال با یک برنامه ریزی منظم سعی خواهیم کرد تا انضباط اقتصادی را رعایت نموده و به نوعی به سمت انجام فعالیت های کیفی حرکت کنیم تا اعزام تیم ها به مسابقات و میزبانی رویدادهای مختلف با یک شرایط منطقی و مناسب همراه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی استان اردبیل امسال میزبان مسابقات جهانی والیبال خواهد بود که در این زمینه رایزنی با مسئولان فدراسیون والیبال و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است.

انوشیروانی به در پیش بودن مسابقات المپیک و آسیایی اشاره نمود و ادامه داد: برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات و اعزام نفرات منتخب استان، امسال در رشته های مدال آور سعی خواهیم کرد تا برگزاری رویدادهای مختلف را اعم از لیگ های استانی به جد دنبال کنیم تا با استعدادیابی مناسب برای سال های آینده نفراتی شایسته در المپیک و مسابقات جهانی از استان اردبیل افتخارآفرینی نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه نمود: برای مسابقات المپیک جوانان که در سال 2022 برگزار خواهد شد از هم اکنون در رده سنی جوانان در رشته های مدال آور برنامه ریزی ها را انجام می دهیم تا درخشش تیم های ورزشی استان را در چنین رویدادهای جهانی و المپیکی ببینیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9749

به "30 پروژه نیمه تمام ورزشی در اردبیل تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 پروژه نیمه تمام ورزشی در اردبیل تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید