کولاکوویچ: سریلانکا درحد ایران نبود، بازی سختی با قطر خواهیم داشت

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا روزهای 22 تا 30 شهریور با حضور 16 تیم در چهار گروه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و در پایان هشت تیم برتر جواز حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 توکیو که دیماه سالجاری در چین برگزار می شود، را کسب خواهند کرد.

کولاکوویچ: سریلانکا درحد ایران نبود، بازی سختی با قطر خواهیم داشت

ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل سریلانکا در نشست خبری گفت: حریف در سطح ما نبود. البته دیدید که در لحظاتی از مسابقه از ما پیشی گرفتند. این بازی به خاطر اینکه اهمیت زیادی برای ما نداشت حکم یک بازی تدارکاتی داشت.

وی ادامه داد: تاکید می کنم که سریلانکا حریفی نبود که بتوان از آن به عنوان یک بازی سخت نام برد اما بازیکنانم تلاش کردند خودشان باشند و نمایش خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد بازی روز شنبه با قطر گفت: با توجه به نمایشی که قطر برابر استرالیا داشت می دانیم که بازی سختی خواهیم داشت اما با وجود احترامی که برای این تیم قائل هستیم فقط به دنبال پیروزی خواهیم بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3004

به "کولاکوویچ: سریلانکا درحد ایران نبود، بازی سختی با قطر خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: سریلانکا درحد ایران نبود، بازی سختی با قطر خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید