چاره اندیشی شورای شهر برای مقابله با موج دوم کرونا

به گزارش جعبه مهر، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: راه چاره های مقابله با موج دوم کرونا در جلسه هم اندیشی صبح امروز با شهردار تهران مورد آنالیز نهاده شد.

چاره اندیشی شورای شهر برای مقابله با موج دوم کرونا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن هاشمی پیش از شروع جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد نامه وزیر ارشاد به شورا مبنی بر هماهنگی آمار ارائه شده از سوی شورا با آمار های ستاد ملی کرونا و خاتمه زباله سوز اهدایی چین به تهران گفت: من در مورد این دو موضوع صحبتی ندارم و در رابطه با زباله سوز نیز خانم نژادبهرام به طور تخصصی، موضوع را پیگیری می نماید.

وی در مورد جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز با شهردار تهران گفت: در این جلسه این دو موضوع که در ابتدا مورد پرسش نهاده شد، آنالیز شد؛ نخست نامه وزارت ارشاد که در فضای مجازی مطرح شده بود و در مورد آمار و ارقام بود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: موضوع دیگری که در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد، احتمال موج دوم شیوع ویروس کرونا در پایتخت بود. به دلیل جدی شدن فعالیت های مالی و حضور مردم برای جلوگیری از موج دوم در شهر و اینکه اگر این موج ایجاد شد، چه باید بکنیم، بحث و آنالیز و نکاتی از سوی اعضا مطرح شد.

هاشمی اضافه نمود: نکته بعدی، آنالیز دوفوریت لایحه بسته محرک های مالی در شرایط بحران ناشی از شیوع کرونا بود که از سوی شهردار تهران شب گذشته به شورا ارائه شده و امروز در صحن مطرح می گردد. شهردار تهران در مورد این لایحه توضیحاتی به اعضا ارائه داد و اعضا نیز نظرات خود را مطرح کردند. همچنین در مورد پروژه های عمرانی، درآمد های شهر، کمیسیون ماده 100 و پروژه های بلاتکلیف نیز صحبت هایی مطرح شد.

خبرنگاران از رئیس شورای شهر تهران بار دیگر درباره شرایط زباله سوز اهدایی سوال پرسیدند که وی پاسخ داد: خانم نژادبهرام متر به متر حرکت این زباله سوز در دریا را رصد می نماید و هنوز این بسته از دریای هند رد نشده، اما اینکه قرار است زباله سوز به کدام شهر برسد، بحثی فرعی و انحرافی است؛ این زباله سوز پسماند های بیمارستانی، ساعتی یک تن زباله بیمارستانی را امحاء می نماید.

هاشمی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت بهداشت به درخواست شورا مبنی بر ارائه آمار تفکیک شده و شفاف پاسخ داده است یا خیر؟ گفت: شما از کجا می دانید که این آمار را به ما نداده اند؟ شاید آمار به شکل علنی داده نشده باشد البته ما آمار های خود را از بهشت زهرا می گیریم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5920

به "چاره اندیشی شورای شهر برای مقابله با موج دوم کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاره اندیشی شورای شهر برای مقابله با موج دوم کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید