پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در پلدختر

به گزارش جعبه مهر، فرماندار پلدختر از پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات در بحث اشتغال روستایی در این شهرستان اطلاع داد.

پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در پلدختر

به گزارش خبرنگار ، حسن رضائیان فرماندار پلدختر در جلسه شورای اشتغال پلدختر که 23 مهر ماه با حضور عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید، اظهار کرد: خیلی از زیرساخت های ما که در بحث سیل خسارت دیدند بازسازی شده اند و علاوه بر خدمات دولت مردم نیکوکار نیز اقدامات خوبی انجام داده اند.

رضائیان یادآور شد: پلدختر شهرستانی است که بستر خوبی برای دامداری دارد و در بخش کشاورزی نیز قطب فراوری انجیر سیاه کشور هستیم.

او ادامه داد: در بحث تقویت بستر ها انتظار می رود شرایط بهتر از وضع موجود گردد و ما بتوانیم بهره مندی بیشتری داشته باشیم.

فرماندار پلدختر بیان نمود: انتظار داریم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بحث تسهیلات هر آنچه که می تواند به پل دختر یاری کند و توقع ما این است در بحث تسهیلات نگاه قابل قبول تری به پاین شهرستان گردد.

رضائیان یادآور شد: در بحث اشتغال روستایی و عشایری 804 طرح داشتیم که تا به امروز 40 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و 1034 فرصت اشتغالزایی ایجاد شده است.

او اقزود: در بحث طرح های آبی حدود 15.2 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده با 152 طرح و 338 نفر اشتغال داشته است.

فرماندار پلدختر گفت: بانک ملی در این شهرستان شرایط خوبی در بحث تسهیلات داشته، اما از بعضی بانک هایی که زیر نظر وزارت تعاون هستند انتظار بیشتری می رود و معتقدیم این بانک ها می توانند بهتر کار نمایند تا بازده خوب در بحث اشتغال داشته باشیم.

ر

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7778

به "پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید