فروش گاد آو وار رگناروک از 11 میلیون نسخه گذشت

به گزارش جعبه مهر، طبق تازهترین آمار منتشر شده، بازی گاد آو وار رگناروک به تازگی به یک نقطه عطف تازه در فروش خود دست پیدا نموده است.

فروش گاد آو وار رگناروک از 11 میلیون نسخه گذشت

این بازی که در نوامبر 2022 اکران شده، با واکنش مثبت هواداران و منتقدان روبرو شد و فروش خوبی را از روزهای ابتدایی کسب کرد. این بازی در مراسم گیم اواردز، جایزه برترین بازی سال را به الدن رینگ باخت اما در بخش هایی نظیر برترین روایت داستان، برترین طراحی صوتی، برترین موسیقی و برترین بازی اکشن و ماجراجویی به عنوان اثر برتر انتخاب شد. از طرفی کریستوفر جاج به عنوان صداپیشه کریتوس در بخش برترین ایفای نقش به عنوان هنرپیشه برتر انتخاب شد.

لازم به ذکر است که گاد آو وار 2018 با گذشت یک ماه پس از انتشار در آوریل 2018 بیش از 5 میلیون نسخه فروخت و تا نوامبر 2022 فروش آن از 23 میلیون نسخه عبور کرد. البته فروش این بازی به وسیله اسپایدر من تحت تاثیر نهاده شد و به همین علت به دومین بازی پرفروش پلی استیشن 4 در تاریخ تبدیل شد. آخرین آمار فروش گزارش شده به وسیله سونی حاکی از آن بود که دنباله اثر ذکر شده یعنی گاد آو وار رگناروگ در هفته اول خود به 5.1 میلیون نسخه فروش دست پیدا نموده است.

حال طبق آمار تازه، فروش بازی از 11 میلیون نسخه عبور نموده است. این بدان معناست که با گذشت 11 هفته از هفته اول تا امروز، بازی 5.9 میلیون نسخه بیشتر فروخته است. رسیدن به این اندازه از فروش در مدت زمان ذکر شده برای بازی های انحصاری پلی استیشن بی سابقه بوده و از این نظر بازی به رکورد تازهی دست پیدا نموده است. استودیوی سازنده یعنی سانتا مونیکا نیز این موفقیت را با توییتی جشن گرفته و از هواداران برای موفقیت بزرگ بازی تشکر کرد.

رگناروک یکی از پرفروش ترین بازی های سال 2022 بود که در کنار بازی هایی مانند کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2، Pokemon Scarlet and Violet و الدن رینگ خوش درخشید. در حالی که بعضی از منتقدان و هواداران از شباهت آن به نسخه قبل و بعضی از بخش های داستانی بازی چندان راضی نبودند، با این حال این مانع از موفقیت تجاری بازی نشد.

گاد آو وار رگناروک هم اکنون روی پلی استیشن 4 و 5 در دسترس است.

منبع: Gematsu

دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل God of War: Ragnarok

5,180,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,120,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت

25,681,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11300

به "فروش گاد آو وار رگناروک از 11 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گاد آو وار رگناروک از 11 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید