صنعا: ائتلاف سعودی دنبال خروج آبرومندانه از یمن است

به گزارش جعبه مهر، نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید نمود که کشورهای متجاوز در جنگ شکست خورده اند و حالا دنبال خروج آبرومندانه از یمن هستند.

صنعا: ائتلاف سعودی دنبال خروج آبرومندانه از یمن است

به گزارش خبرنگاران، عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در صنعا، وابسته به انصارالله تأکید کرد که میانجیگری عمانی ها و سفر آن ها به صنعا با هدف یاری به اتخاذ اقداماتی در سطح میدانی و ملی است.

وی در مصاحبه با تلویزیون المیادین گفت: کشورهای متجاوز در نبرد یمن شکست خوردند و دنبال راهی هستند تا به گونه ای آبرومندانه از یمن خارج شوند. آنها می دانند که شکست دادن مردم یمن غیرممکن است ، بنابراین فقط یک گزینه دارند و آن خروج از یمن است.

وی اسم داشت: عربستان و امارات که فرماندهی جنگ علیه یمن را برعهده دارند با پشتیبانی ایالات متحده آمریکا موشک های خود را به سمت ما شلیک می نمایند.

حبتور اظهار داشت: واشنگتن و دیگر کشورها در پی خروج مناسب و آبرومندانه ائتلاف سعودی از یمن هستند و البته عمان دوست همه کشورها در منطقه است.

پیشتر احمد عوض بن مبارک، وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن گفته بود که دولتش روی عمان حساب می نماید تا انصار الله را برای پذیرش ابتکار صلح سازمان ملل در یمن تحت فشار قرار دهد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10470

به "صنعا: ائتلاف سعودی دنبال خروج آبرومندانه از یمن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعا: ائتلاف سعودی دنبال خروج آبرومندانه از یمن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید