برای تمامی استان ها خانه وزنه برداری می سازیم

به گزارش جعبه مهر، علی مرادی پس از دریافت رای اعتماد مجدد، پیش روی مسئولان ورزش قول داد تا انتها دوره 4 ساله مدیریتی خود در وزنه برداری با حمایت اسپانسر، برای هیات های استانی یک خانه وزنه برداری مجهز می سازد.

برای تمامی استان ها خانه وزنه برداری می سازیم

رضاعباسپور - علی مرادی پس از اینکه بار دیگر به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری ایران با رای اعضاء مجمع برگزیده شد، در حضور مسئولین وزارت ورزش و اعضاء مجمع متعهد شد تا سرانجام دوره 4 ساله ریاستش، در مراکز استان ها (بدون دریافت حمایت اقتصادی وزارت ورزش و یا کمیته ملی المپیک) برای تمامی هیات های وزنه برداری یک خانه وزنه برداری با تمامی تجهیزات تخصصی وزنه برداری احداث و تجهیز نموده و برای بهره برداری کلید آن را تحویل روسای هیات های وزنه برداری سراسر کشور می دهد.

مرادی در جمع حاضران در مجمع انتخاباتی گفت که در دوره جدید مدیریتی خود در فدراسیون وزنه برداری با یک حامی اقتصادی توانمند (که توافقاتش از قبل صورت گرفته) قرارداد امضا می نماید که این حامی اقتصادی صفر تا صد هزینه های مربوط به ساخت و تجهیز خانه وزنه برداری مجهز در مراکز استان ها را تقبل نموده و تا سرانجام دوره 4 ساله مدیریتی او این پروژه نهایی می گردد.

این موضوع یکی از مباحث مهمی بود که علی مرادی گفت اما خیلی به آن توجه نشد در حالیکه می تواند یکی از مطالبه های رسانه ها از رییس وزنه برداری در ماه ها و سالهای پیش رو همین موضوع باشد.

علی مرادی در مورد تامین هزینه های سنگین مروبط به اجرای این پروژه گفت: تامین این هزینه ها به هیچ وجه ارتباطی به بودجه رسمی فدراسیون وزنه برداری ندارد و به وسیله حمایت حامی اقتصادی پوشش داده می گردد. بنابراین حتی یک ریال از هزینه های مربوط به ساخت و تجهیز خانه وزنه برداری استان ها از اعتبار سالانه فدراسیون هزینه نمی گردد.

مرادی در حالی این وعده را داده که اگر اجرایی گردد، شاهد تحول زیرساختی عظیمی در بخش پشتیبانی و اماکن ورزشی رشته وزنه برداری خواهیم بود. به هر حال باید منتظر ماند و دید که این وعده تا چه حد بعد از مستقر شدن مجدد او در فدراسیون وزنه برداری به حقیقت تبدیل می گردد؟

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2168

به "برای تمامی استان ها خانه وزنه برداری می سازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تمامی استان ها خانه وزنه برداری می سازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید