6+1 بازیکن مجیدی زیر ذره بین مدافعان سعودی، معرفی گلزن احتمالی استقلال مقابل الاهلی

به گزارش جعبه مهر، انتظارها به انتها رسید و شاگردان فرهاد مجیدی پس از حدود 6 ماه بار دیگر با پیراهن استقلال باید در لیگ قهرمانان به میدان بروند.

6+1 بازیکن مجیدی زیر ذره بین مدافعان سعودی، معرفی گلزن احتمالی استقلال مقابل الاهلی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقات تیم های استقلال و الاهلی در گروه C لیگ قهرمانان 2021 در حالی شروع می گردد که در روزهای گذشته بیشتر کارشناسان استقلالی و فوتبالی درباره اهمیت برد در ملاقات اول نماینده تهرانی کشورمان در مسابقات پیش رو حرف زدند. مسابقه ای که قطعا زیر ذره بین دیگر تیم های گروه یعنی الدحیل و الشرطه است تا بدانند با چه تیمی در چه سطحی از فوتبال باید ملاقات نمایند. استقلال در حالی راهی جده شده که در جدول رده بندی لیگ برتر ایران در رده سوم ایستاده و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بیستم محسوب می گردد.

قطعا سرمربی تیم الاهلی حساب ویژه ای روی هر سه مهاجم گلزن استقلال باز نموده و درباره هر سه آنها توصیه های لازم را به مدافعان و هافبک های دفاعی تیمش نموده ولی گلزنان استقلال تنها محدود به این سه نفر نمی شوند و این تیم در جمع بازیکنانش نفرات دیگری هم دارد که توانایی گلزنی در پست هایی غیر از مهاجم را دارند.

وریا غفوری؛ پنالتی زن و کاشته زن

قطعا اگر در ملاقات بامداد آدینه خطای پنالتی در محوطه جریمه الاهلی رخ بدهد کاپیتان استقلال پشت ضربه می ایستد چرا که وریا غفوری اولین پنالتی زن استقلال است. گرچه او در دو بازی پیش روبروی همین الاهلی یک پنالتی را از دست داد ولی او اولین گزینه این ضربات است. علاوه بر آن وریا کاشته زن اصلی تیمش هم محسوب می گردد و بخت گلزنی به الاهلی را دارد.

فرشید اسماعیلی؛ هافبک فرصت طلب

هیچ بعید نیست سرگرم شدن مدافعان تیم الاهلی به مهار هر سه مهاجم استقلال این فرصت را در اختیار هافبک تهاجمی گلزن و فرصت طلب استقلال قرار بدهد. گرچه فرشید اسماعیلی در لیگ قهرمانان آسیا تنها یکبار پیروز به گلزنی شده ولی در عوض در لیگ برتر و جام حذفی سابقه گلزنی دارد و او هم می تواند شانس فتح دروازه تیم جده را داشته باشد.

از جمله مدافعانی که چه در دوران سرمربیگری محمود فکری و چه حالا با حضور فرهاد مجیدی برای استفاده از ضربات ایستگاهی در محوطه جریمه رقبا حاضر می شدند محمد دانشگر و محمد حسین مرادمند بودند که در نبود دانشگر حالا قطعا مرادمند در فرصت های اینچنینی خودش را به دروازه تیم الاهلی نزدیک می نماید.

از دیگر بازیکنان کاشته زن و شوتزن استقلال هرویه میلیچ است. بازیکنی که هنوز گل کاشته اش روبروی ماشین سازی از یاد طرفداران استقلال نرفته است. این بازیکن هم که در چپ تمایل به نفوذ به وسط دارد قابلیت باز کردن دروازه الاهلی را دارد.

شیخ دیاباته؛ آقای گل فصل پیش

یکی از مهره های اصلی برای باز کردن دروازه الاهلی شیخ دیاباته آقای گل فصل پیش لیگ برتر است. هر چند که از آخرین گلی که برای استقلال به ثمر رسانده (2 گل مقابل تراکتور) مدت زیادی می گذرد ولی با این همه مجیدی حساب ویژه ای روی او باز نموده است.

مهدی قایدی؛ ستاره نترس AFC

از مهره های دارای بخت فتح دروازه تیم الاهلی مهدی قایدی است. این مهاجم با درخشش در ملاقاتهای حساس داخلی مانند دربی یا بین المللی روبروی بوسنی ثابت نموده هیچ هراسی از مسابقات عظیم ندارد. اما او هم آخرین بار روبروی تراکتور در لیگ گلزنی نموده است. اما قطعا باید منتظر ستاره مورد نظر AFC در این بازی باشیم.

امیرارسلان مطهری؛ متخصص آسیا

امیر ارسلان مطهری با 11 گل آسیایی بین مهاجمان استقلال بیشترین گل زده در لیگ قهرمانان را دارد که مانند قایدی و دیاباته به همین الاهلی هم گل زده است و در لیگ برتر هم با 5 گل زده بهترین گلزن تیمش محسوب می گردد. او در جمع مهاجمان مجیدی به تازگی روبروی ماشین سازی هم گل زده است و شانس زیادی برای باز کردن دروازه الاهلی دارد.

خبرورزشی

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9775

به "6+1 بازیکن مجیدی زیر ذره بین مدافعان سعودی، معرفی گلزن احتمالی استقلال مقابل الاهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6+1 بازیکن مجیدی زیر ذره بین مدافعان سعودی، معرفی گلزن احتمالی استقلال مقابل الاهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید