4030 پس از کرونا هم مشاوره سلامت رایگان خواهد داد خبرنگاران

به گزارش جعبه مهر، اولین سالگرد راه اندازی سامانه مشاوره سلامت 4030 در مرکز تماس این سامانه برگزار گردید. این سامانه که زیر مجموعه شرکت برکت تل بنیاد احسان ستاد اجرایی است تا کنون 30 میلیون پاسخگویی به مبتلایان به کرونا داشته است.

4030 پس از کرونا هم مشاوره سلامت رایگان خواهد داد خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، اولین سالگرد راه اندازی سامانه مشاوره سلامت 4030 در مرکز تماس این سامانه برگزار گردید. این سامانه که زیر مجموعه شرکت برکت تل بنیاد احسان ستاد اجرایی است تا کنون 30 میلیون پاسخگویی به مبتلایان به کرونا داشته است.

پورحسینی، مدیر عامل شرکت برکت تل بنیاد احسان گفت: تا کنون 32 میلیون تماس از مبتلایان به کرونا در سامانه مشاوره سلامت 4030 پاسخ داده شده است.

وی با تاکید بر روحیه جهادی اعضای این سامانه گفت: علیرغم مسائل با روحیه جهادی و اهمیت به سلامت هموطنان تمام کوشش را برای گسترش خدمت رسانی سلامت را ادامه خواهیم داد.

پورحسینی با تشکر از حمایت های بنیاد احسان از مرکز مشاوره 4030 گفت: با حمایت های بیشتر بنیاد احسان حتی پس از کرونا هم خدمات مشاوره را توسعه می دهیم و در زمینه ها دیگر سلامت فعال خواهیم بود.

وی با اشاره به نیرو های جهادی همکار با این مرکز مشاوره گفت: در حال حاضر 4000 نفر از داوطلبان بطور خودجوش و جهادی با مرکز پاسخگویی و دیگر خدمات سلامت بنیاد احسان همکاری دارند.

مدیر عامل شرکت برکت تل بنیاد احسان گفت: با ورود ما در عرصه دوراپزشکی و خدمات سلامت از راه دور این نوع از خدمات پزشکی مورد توجه وزارت بهداشت قرار گرفته است.

پورحسینی از طراحی نرم افزار جدید سامانه 4030 برای توسعه پزشکی از راه دور اطلاع داد.

همچنین محسن جهانی، معاون حمایت های اجتماعی بنیاد احسان در این برنامه گفت: حمایت از 10 هزار مادر باردار کم برخوردار در ذیل شرکت برکت تل شروع شده است و در سال آینده ادامه پیدا خواهد نمود.

گفتنی است شرکت برکت تل بنیاد احسان خدمات ویژه پزشکی از راه دور، کاروان های سلامت احسان در مناطق محروم و راه اندازی بیمارستان سیار احسان را در کارنامه خود دارد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9536

به "4030 پس از کرونا هم مشاوره سلامت رایگان خواهد داد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4030 پس از کرونا هم مشاوره سلامت رایگان خواهد داد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید