20 تبلت به دانش آموزان مازندرانی اهدا شد

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد و کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد 20 دستگاه تبلت هوشمند به دانش آموزان فاقد ابزارهای هوشمند آموزشی شهرستان عباس آباد استان مازندران اهدا شد.

20 تبلت به دانش آموزان مازندرانی اهدا شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، درآیینی با حضور مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران و مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش عباس آباد، برگزار گردید، تعداد 20دستگاه تبلت به منظور بهره برداری برای دانش آموزان فاقد تجهیزات هوشمند آموزشی این شهرستان توزیع شد.

مدیرآموزش و پرورش عباس آباد در این مراسم با اشاره به اهمیت تهیه اقلام آموزشی برای دانش آموزان فاقد تجهیزات هوشمند آموزشی، توضیح داد: با توجه به شرایط کرونا و عدم دسترسی بعضی از دانش آموزان به ابزارهای آموزشی هوشمند همچون تبلت و گوشی هوشمند، افراد خیّر و بعضی از ارگان های دولتی استان و شهرستان، زمینه تهیه ابزارهای آموزشی هوشمند را فراهم کردند و این رویکرد همچنان ادامه دارد.

شایان ذکر است تعداد20 تبلت جمعاً به ارزش600 میلیون تومان که با همکاری کمیته امداد امام (ره) تهیه شده بود، بین دانش آموزان کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9864

به "20 تبلت به دانش آموزان مازندرانی اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 تبلت به دانش آموزان مازندرانی اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید