یک بازی سخت و نفس گیری را با برد پشت سر گذاشتیم

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، سیروس پور موسوی عصر امروز بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری، اظهار کرد: حریف امروز ما تیمی با ریشه و قدیمی است.

یک بازی سخت و نفس گیری را با برد پشت سر گذاشتیم

وی اضافه کرد: بعضی از بازیکنان جوان را همانند حسین زواره ای را با 18 سال سن در این بازی عظیم محک زدیم و تنها تیمی در ایران هستیم که از دقیقه یک به بازیکنان جوان فضای کار کردن می دهیم.

وی در خصوص اینکه فقط طالب ریکانی در تیمش گل می زند، گفت: ریکانی در هر 4 بازی ما مهاجم بوده است و سایر بازیکنان بازی سازی می نمایند و طالب با کار گروهی به گل می رسد چرا که فوتبال یک بازی گروهی است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص قضاوت مسابقه بیان نمود: داور با زواره ای 18 ساله خیلی سخت گیرانه رفتار کرد، زواره ای از عمد نزد اما نیمکت حریف چون مدام معترض بود، داور تحت تأثیر نهاده شد.

وی با بیان اینکه هفته آینده با تیم عظیم دیگری به نام استقلال مسابقه داریم، اضافه کرد: به بازیکنانمان ایمان داریم و امیدوارم بتوانیم مقابل استقلال هم سربلند باشیم.

تیم صنعت نفت آبادان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با یک گل تیم ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8496

به "یک بازی سخت و نفس گیری را با برد پشت سر گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک بازی سخت و نفس گیری را با برد پشت سر گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید