گوشی جدید شیائومی از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می نماید

به گزارش جعبه مهر، شیائومی دو روز قبل با معرفی می میکس آلفا سروصدای زیادی به راه انداخت. حالا با آنالیز اپلیکیشن دوربین در نسخه بتا رابط کاربری MIUI 11 شواهد مربوط به پشتیبانی گوشی جدید شیائومی از فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پیدا شده است. در حقیقت، کارشناس سایت XDA-Developers پیروز شده حتی تصویر مربوط به این قابلیت را در اپلیکیشن دوربین پیدا کند که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

گوشی جدید شیائومی از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می نماید

اگر گوشی جدید شیائومی از قابلیت فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی کند، در این زمینه اولین خواهد بود. باید خاطرنشان کنیم اگرچه گوشی هایی مانند نوبیا رد مجیک 3، ایسوس ذن فون 6 و ROG Phone 2 از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می نمایند، ولی حداکثر سرعت آن ها 24 فریم بر ثانیه است.

تمام این گوشی ها از اسنپ دراگون 855 یا 855 پلاس بهره می برند که دارای پردازشگر تصویر Spectra 380 است و از فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می نماید. در این میان، گوشی ROG Phone 2 با بهره گیری از تنظیمات خاص اپلیکیشن FreeDCam می تواند سرعت 24 فریم بر ثانیه را برای رزولوشن 8K به ارمغان بیاورد.

تراشه های اگزینوس 9820 و 9825 تنها تراشه هایی هستند که از قابلیت فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می نمایند. با این حال، گوشی های سری گلکسی اس 10 و نوت 10 فاقد سنسورهای دوربین مناسب این مشخصه هستند. رزولوشن 8K معادل 33 مگاپیکسل است ولی پرچم داران 2019 سامسونگ از دوربین های اصلی 12 مگاپیکسلی بهره می برند.

اگر گوشی جدید شیائومی از این قابلیت بهره می برد، پس گوشی مذکور می میکس آلفا نخواهد بود زیرا علی رغم داشتن سنسور 108 مگاپیکسلی، حداکثر توانایی فیلمبرداری آن به رزولوشن 6K و سرعت 30 فریم بر ثانیه ختم می گردد.

منبع: Android Authority

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3230

به "گوشی جدید شیائومی از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی جدید شیائومی از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید