گلکسی S20 فن ادیشن 4G با پردازنده اسنپدراگون 865 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش جعبه مهر، این طور که به نظر می رسد، سامسونگ قصد دارد به زودی از یک مدل گلکسی S20 فن ادیشن 4G با پردازنده اسنپدراگون 865 رونمایی کند چرا که این محصول به تازگی در بنچمارک گیک بنچ هم دیده شده.

گلکسی S20 فن ادیشن 4G با پردازنده اسنپدراگون 865 در گیک بنچ دیده شد

همان طور که می دانید، بعد از عملکرد ضعیف پرچم داران سری S20، سامسونگ مدل فن ادیشن آن ها را راهی بازار کرد که به لطف قیمت پایه 700 دلاری توانست فوق العاده ظاهر شود. اما مشکل اینجا بود که این گوشی در بازارهای جهانی با همان پردازنده اگزینوس 990 به دست کاربران رسید که گله و شکایت زیادی را هم در پی داشت.

اگر به خاطر داشته باشید، اگزینوس 990 آن قدر عملکرد بدی در پرچم داران سری S20 داشت که شرکت کره ای مجبور شد در کشور کره که معمولا گوشی هایش با اگزینوس راهی بازار می شدند، این محصولات را با اسنپدراگون 865 عرضه کند. با این حال پافشاری شرکت در استفاده از این چیپست باعث شد پای آن به هم سری نوت 20 و هم به S20 فن ادیشن کشیده شود تا بار دیگر شاهد ناراحتی و عدم رضایت کاربران باشیم.

این طور که به نظر می رسد، مدل جدیدی از گلکسی S20 فن ادیشن در دست ساخت قرار گرفته است که 4G است اما در عین حال به اسنپدراگون 865 هم مجهز شده. اتفاق عجیبی که اصلا انتظار نداشتیم رخ دهد چون مودم X55 5G به صورت مجزا روی این تراشه تعبیه می شود و شرط کوالکام برای فروش این تراشه، خرید مودم است. بنابراین غالبا گوشی هایی که اسنپدراگون 865 را به عنوان قلب تپنده خود در اختیار دارند، از اینترنت 5G هم پشتیبانی می کنند.

به تازگی کمیسیون ملی پخش و ارتباطات از راه دور (NBTC) محصولی با شماره مدل SM-G780G / DS را که با نام گلکسی S20 فن ادیشن نیز شناخته می شود، تنها در مدل 4G گواهی کرد. حتی برای محصولی با این شماره مدل، صفحه پشتیبانی در وب سایت رسمی سامسونگ (Samsung.com) ایجاد شده. اما این تمام ماجرا نیست چون حالا محصولی با همین شماره مدل را در بنچمارک گیک بنچ هم شاهد هستیم.

نام مادربرد این گوشی در بنچمارک گیک بنچ، Kona نوشته شده که می دانیم نام رمز چیپست اسنپدراگون 865 است. با در نظر دریافت سایر اطلاعات موجود درون بنچمارک، می بینیم که این گوشی به 6 گیگابایت حافظه رم هم مجهز شده. سامسونگ گلکسی S20 فن ادیشن را سال گذشته در دو مدل با رم 6 و 8 گیگابایتی راهی بازار کرد و مشخص نیست آیا این گوشی هم مدلی با رم 8 گیگابایتی دارد یا خیر.

با حذف پشتیبانی از اینترنت 5G و در نتیجه کسر هزینه مودم و همچنین استفاده از 6 گیگابایت حافظه رم، به نظر می رسد این گوشی قیمت بسیار خوبی هم داشته باشد. جالب اینجاست که به تازگی مدل 5G گلکسی S20 فن ادیشن به کشور هندوستان هم عرضه شده در حالی که این کشور در ابتدای توسعه این فناوری قرار گرفته است و به نظر می رسد این مدل بیشتر به کار کاربران هندی بیاید.

نکته جالب اینجاست که کاربرانی که این گوشی را خریداری کنند، به نسبت آن دسته از کاربران که مدل 5G آن را در اختیار دارند یک فزونی خواهند داشت و آن هم یک آپدیت سیستم عامل بیشتر است. همان طور که می دانید، سامسونگ بعد از معرفی سری نوت 20 متعهد شد پرچم داران سال 2019 به بعد و یک سری از میان رده های قدرتمند خود را تا سه مرحله به سیستم عامل جدید مجهز می کند. S20 فن ادیشن با اندروید 10 راهی بازار شد و با اندروید 13 هم به کار خود سرانجام می دهد. اما این گوشی با اندروید 11 در دسترس قرار می گیرد و در نهایت هم به اندروید 14 مجهز می شود.

در رابطه با بازار عرضه هم نکاتی وجود دارد که باید به آن اشاره کرد. در بازار کشور ما، مدل مجهز به اگزینوس 990 این گوشی در دسترس قرار گرفته است که از اینترنت 4G هم پشتیبانی می کند. اما در صفحه پشتیبانی این گوشی جدید نام کشورهایی نظیر اتریش، انگلستان، ایرلند، هلند، بلژیک، آلمان، فرانسه، ایتالیا، پرتغال، سوئد، دانمارک، نروژ، سوئیس، لهستان، مجارستان، یونان، روسیه، قزاقستان، ویتنام، مالزی، فیلیپین، پرو، آرژانتین، اروگوئه و بسیاری کشورهای دیگر دیده می شود. بدین ترتیب باید امیدوار بود این گوشی در تمام نقاط جهان از جمله کشور ما به دست کاربران برسد.

  • مقایسه دوربین گلکسی S20 فن ادیشن با آیفون 12

منبع: GSMArena

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9736

به "گلکسی S20 فن ادیشن 4G با پردازنده اسنپدراگون 865 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S20 فن ادیشن 4G با پردازنده اسنپدراگون 865 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید