گزارش بودجه شرکت های دولتی، یک ماه زودتر از ارایه لایحه بودجه 1400

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - گزارش بودجه شرکتهای دولتی در سال 1400، امروز طی نامه ای از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به رییس مجلس ارائه شد.

گزارش بودجه شرکت های دولتی، یک ماه زودتر از ارایه لایحه بودجه 1400

به گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور در این نامه که یک روز زودتر از موعد مقرر قانونی (14 آبان 1399) خطاب به محمدباقر قالیباف نوشته شده؛ علاوه برگزارش بودجه سال 1400 شرکتهای دولتی، گزارش عملکرد بودجه این شرکتها در سال 98 و گزارش عملکرد آنها در شش ماه نخست امسال نیز ارائه شده است.

نوبخت در نامه به قالیباف نوشته است: آثار احتمالی ناشی از هرگونه اصلاح و تغییر در شاخص های کلان پیش بینی لایحه بودجه 1400 کل کشور (نظیر قیمت جهانی فروش نفت، میزان صادرات نفت خام و میعانات گازی و نرخ تسعیر ارز) و همچنین تغییرات احتمالی در سقف اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و هزینه های شرکت های دولتی که از بودجه عمومی استفاده می نمایند و اعتبارات هدفمندسازی یارانه ها، که تا پانزدهم آذرماه امسال نهایی خواهد شد، در بودجه پیشنهادی سال 1400 شرکتهای دولتی، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت لحاظ و به همراه لایحه بودجه کل کشور تقدیم خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8116

به "گزارش بودجه شرکت های دولتی، یک ماه زودتر از ارایه لایحه بودجه 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش بودجه شرکت های دولتی، یک ماه زودتر از ارایه لایحه بودجه 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید