گرامیداشت مراسم نیمه شعبان در کربلا با حضور میلیونها زائر

به گزارش جعبه مهر، میلیون ها زائر در کربلای مقدس شامگاه یکشنبه و بامداد امروز (دوشنبه) شب نیمه شعبان را در میان تدابیر گسترده امنیتی، خدماتی و بهداشتی گرامی داشتند.

گرامیداشت مراسم نیمه شعبان در کربلا با حضور میلیونها زائر

روزنامه عراقی الصباح گزارش داد: میلیون ها زائر در کربلای مقدس شامگاه یکشنبه و بامداد امروز(دوشنبه) شب نیمه شعبان را به مناسبت میلاد امام مهدی منتظر حجه بن الحسن العسکری(عج) در میان تدابیر گسترده امنیتی، خدماتی و بهداشتی گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش؛ تدابیر امنیتی، خدماتی و بهداشتی شامل استقرار نیروهای امنیتی و یگان های حشد شعبی و همچنین تیم های بهداشتی و لجستیکی در کربلای مقدس و راههای منتهی به این شهر از استان های بغداد، نجف اشرف و بابل بود.

این در حالی است که آستان قدس حسینی روز گذشته(یکشنبه) از تکمیل آمادگی های خود برای زیارت نیمه شعبان خبر داده و فاضل عوز مسئول حفظ نظم در این آستان به خبرگزاری عراقی واع گفته بود که آستان قدس حسینی همه مقدمه چینی ها برای برگزاری زیارت میلیونی را به اتمام رسانده است.، مهر

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9550

به "گرامیداشت مراسم نیمه شعبان در کربلا با حضور میلیونها زائر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرامیداشت مراسم نیمه شعبان در کربلا با حضور میلیونها زائر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید