کمیل قاسمی فینالیست تورنمنت روسیه شد

به گزارش جعبه مهر، کمیل قاسمی به دیدار فینال مسابقات سنگین وزن جام دیمیتری کرکین در روسیه راه یافت.

کمیل قاسمی فینالیست تورنمنت روسیه شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین از صبح امروز در شهر یاکوتسک روسیه در حال برگزاری است و کمیل قاسمی نماینده کشورمان در وزن 125 کیلوگرم با شکست حریفان خود به دیدار فینال راه یافت.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این مسابقات به توضیح زیر است: در وزن 61 کیلوگرم محمد رمضان پور در دور نخست با نتیجه 5 بر 2 ماگومد حاجی کاسونوف از آذربایجان را مغلوب کرد اما در دور دوم با نتیجه 12 بر 8 مقابل حریف روس خود بازنده شد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در دور بعد، رمضان پور از دور رقابت ها کنار رفت. در همین وزن مجید داستان در دور مقابل ایگور دروزیانوف از روسیه با نتیجه 8 بر 8 بازنده شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد، وی نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم فرزاد عموزاد خلیلی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر مغلوب یوگنی ژربایف از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال عموزاد به گروه بازنده ها رفت تا فردا به کار خود در این گروه برای کسب مدال برنز ادامه دهد. در این وزن سوسلان رامونوف قهرمان دنیا و المپیک از روسیه مقابل حریف خلیلی با نتیجه 10 بر صفر بازنده شد.

در وزن 125 کیلوگرم کمیل قاسمی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر اینکار یرموکامبت از قزاقستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد نیز مقابل گنادی کودینوویچ از آلمان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قاسمی دراین مرحله نیز با نتیجه 11 بر صفر ابراگیم سعیداف از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال زولبو ناتساگسورن دارنده مدال نقره و برنز آسیا از مغولستان است.

همچنین صبح امروز مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست برگزار گردید که در وزن 57 کیلوگرم پوریا ترکمان پس از استراحت در دور اول در دور ایگور پتروف از روسیه را با نتیجه 4 بر 4 از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل آریان تیوترین از روس با نتیجه 13 بر 3 بازنده شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، ترکمان به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 8 بر صفر مقابل کشتی گیری از کشور روسیه بازنده شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

عصر امروز نیز رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن نخست برگزار می گردد که احمد بذری در دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم به صاف آرسن علی موسالالیف قهرمان جوانان دنیا و قهرمان زیر 23 سال اروپا از روسیه می رود.

مسعود خواجه صالحانی نیز در دیدار رده بندی وزن 97 کیلوگرم با ایگور اوسیانکوف از روسیه مبارزه می نماید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 273

به "کمیل قاسمی فینالیست تورنمنت روسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیل قاسمی فینالیست تورنمنت روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید