کمالوند: فدراسیون فوتبال برای همه داوران یک سیاست جریمه ای اعمال کند

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تاکید بر اعمال یک سیاست برای همه داوران از سوی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال به داورانی که اشتباه می نمایند یک سیاست جریمه ای، نه یک بام و دو هوا اعمال کند.

کمالوند: فدراسیون فوتبال برای همه داوران یک سیاست جریمه ای اعمال کند

به گزارش خبرنگاران از جم، فراز کمالوند عصر امروز در نشست خبری پیش از ملاقات دو تیم پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز در استادیوم تختی جم با بیان اینکه بازی فردا بر ما بسیار مهم است گفت: امیدوارم با حمایت طرفداران پیروز میدان شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه این تیم بیش از یکماه است در استادیوم تختی جم بازی نکرده است توضیح داد: در یک ماه گذشته بازی تیم پارس جنوبی خارج از خانه بود و بازی با پیکان که عقب افتاد کار را برای ما سخت کرد ولی ان شاالله با حمایت طرفداران و با تمام مشکلاتی که داریم فردا با برنامه پیروز شویم.

کمالوند بیان نمود: تعدادی از بازیکنان پارس جنوبی مصدوم هستند و فردا تست نهایی برای حضور در بازی با ماشین سازی تبریز گرفته می گردد.

وی با بیان اینکه امیدوارم فردا بازی زیبایی به نمایش بگذاریم به اعتراض باشگاه شاهین شهرداری بوشهر نسبت به قضاوت داور در ملاقات این تیم مقابل پارس جنوبی پرداخت و گفت: در بازی پارس جنوبی با شاهین بوشهر تصمیمات داور حمید حاج ملک در خصوص اعلام پنالتی و اخراج بازیکن شاهین صحیح بود و واقعا داوران از قشر زحمتکش هستند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید نمود: اگر قرار است با داورانی که اشتباه می نمایند برخورد گردد باید برای همه یکسان و نباید سیاست یک بام و دو هوا باشد و اگر قرار است محرومیت باشد به همه داورانی که اشتباه می نمایند اعمال گردد.

کمالوند با تاکید بر حضور طرفداران برای حمایت از تیم پارس جنوبی اضافه نمود: امیدواریم بتوانیم از بازی های آسان نتایج بهتری بگیریم.

ملاقات پارس جنوبی جم و ماشین سازی ساعت 14 فردا چهارشنبه در استادیوم تختی جم با داوری سیدوحید کاظمی و یاری ها حسن ظهیری و براتعلی مولوی برگزار می گردد.

190، ش

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4113

به "کمالوند: فدراسیون فوتبال برای همه داوران یک سیاست جریمه ای اعمال کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: فدراسیون فوتبال برای همه داوران یک سیاست جریمه ای اعمال کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید