کرونا در هند، تعطیلی خطوط راه آهن هند و سرگردانی روزانه 23 میلیون مسافر

به گزارش جعبه مهر، به دنبال شیوع بیماری کرونا در هند مقامات این کشور تدابیر ویژه ای برای مقابله با این بیماری در نظر گرفتند.

کرونا در هند، تعطیلی خطوط راه آهن هند و سرگردانی روزانه 23 میلیون مسافر

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، خطوط راه آهن هند که روزانه 23 میلیون نفر را جابجا می کرد در پی شیوع کرونا موقتا تعطیل شد.

طبق اعلام دولت دهلی نو کلیه قطارهای مسافربری هند تا 31 مارس تعطیل خواهند بود و در این مدت فقط جابجایی های باری ضروری انجام می گردد.

پس از لغو پروازهای مهم داخلی هند دولت این کشور از مسافرانی که به هر دلیلی در شهرهای مختلف جا مانده اند خواسته تا در ایستگاه های راه آهن سکونت داشته باشند.

شیوع کرونا در هند باعث ایجاد قرنطینه نسبی در بسیاری از شهرهای این کشور از جمله دهلی نو شده و مسئولین این شهر دستور داده اند تمامی بازارها و مغازه ها به جز مشاغل خاص تعطیل شوند.

پلیس دهلی نو از مردم خواسته ترددهای غیر ضروری را به حداقل برسانند و با خود قرنطینگی در منزل مانع شیوع و گسترش بیماری کرونا شوند.

بعضی از اجتماعات ضد دولتی که در اعتراض به تصویب قانون تبعیض مذهبی برگزار شده بود نیز برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شده با این حال مردم در بعضی شهرها همچنان به اعتراضات خود ادامه می دهند.

تعداد مبتلایان به کرونا در هند 417 نفر اعلام شده است که از این تعداد 7نفر جان خود را از دست داده اند.

گزارش ها حاکی است قرنطینه اجباری در بعضی شهرهای عظیم سیل مردم را به سمت بازارهای فروش سبزی و خوار و بار گسیل داشته و بیم کم شدن مواد مورد احتیاج خانوار نیز می رود.

.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5361

به "کرونا در هند، تعطیلی خطوط راه آهن هند و سرگردانی روزانه 23 میلیون مسافر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در هند، تعطیلی خطوط راه آهن هند و سرگردانی روزانه 23 میلیون مسافر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید