چراغ قرمز صندلی داران به فاقدان کلاه ایمنی در پاکستان

به گزارش جعبه مهر، در تازه ترین اقدام دولت پاکستان، فروش بنزین به موتورسواران فاقد کلاه ایمنی ممنوع شد.

چراغ قرمز صندلی داران به فاقدان کلاه ایمنی در پاکستان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در تازه ترین اقدام دولت پاکستان، فروش بنزین به موتور سواران فاقد کلاه ایمنی ممنوع شد.

اما با این وجود پمپ بنزین ها با موتورسورانی که این قانون را رعایت نمی نمایند همکاری نموده و هنگام حضور آن ها در پمپ بنزین با کلاه ایمنی که از قبل آماده نموده اند سوخت در اختیار این افراد قرار می دهند و در مواردی مبلغی نیز به خاطر در اختیار گذاشتن کلاه ایمنی دریافت می گردد.

گزارش ها حاکی است اعمال این قانون از شهر کراچی شروع شده و به دستور پلیس هدایت و رانندگی این شهر پمپ بنزین های حق ندارند به موتور سوران فاقد کلاه ایمنی بنزین بفروشند.

یکی از مهم ترین دغدغه های دولت عمران خان بهینه سازی قوانین شهری و فرهنگ زندگی شهری بین مردم پاکستان است که استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران یکی از این موارد می باشد.

از آنجا که بنزین در پاکستان نسبتا گران است مردم این کشور علاقه زیادی به استفاده از موتور سیکلت های کم مصرف دارند و همین باعث افزایش سوانح رانندگی برای آنان شده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4171

به "چراغ قرمز صندلی داران به فاقدان کلاه ایمنی در پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ قرمز صندلی داران به فاقدان کلاه ایمنی در پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید