چتر حمایت بنیاد علوی بر سر دانش آموزان مناطق محروم طارم

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/زنجان رئیس آموزش و پرورش طارم، از توزیع 67 بسته کتاب کمک آموزشی، تقویتی و کنکوری اهدایی بنیاد خیریه علوی در سطح مدارس دوره دوم متوسطه نظری این شهرستان خبر داد.

چتر حمایت بنیاد علوی بر سر دانش آموزان مناطق محروم طارم

نقی صفری در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: در راستای طرح ارتقای سطح علمی دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، تعداد 67 بسته حاوی 1035 جلد کتاب کمک آموزشی، تقویتی و کنکوری ویژه پایه دوازدهم متوسطه نظری در این شهرستان توزیع شد.

وی ارزش این بسته ها را بیش از 450 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این کتاب ها توسط بنیاد خیریه علوی به 14 دبیرستان تحت پوشش این شهرستان اهدا شده است.

این مسئول با اشاره به جایگاه و ارزش علمی بالا و اثربخشی این کتاب ها، ادامه داد: امیدواریم با اهتمام و جدیت مدیران مدارس، دبیران و از همه مهم تر دانش آموزان در استفاده از منابع مورد نظر، زمینه های رشد کیفی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان طارم فراهم و موجب تحقق عدالت آموزشی در همه مدارس شود.

رئیس آموزش و پرورش طارم با بیان این که در سال تحصیلی جاری تعداد 322 نفر از دانش آموزان این شهرستان تحت پوشش طرح بنیاد علوی قرار گرفتند، گفت: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و بنیاد علوی با هدف ارتقای سطح علمی دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برگزار می شود.

وی افزود: دانش آموزان مشمول از خدمات آموزشی این طرح شامل برگزاری آزمون های آزمایشی، ارسال کتب کمک آموزشی، نرم افزار آزمون یار و ... بهره مند خواهند شد.

صفری گفت: این بنیاد در طول چند سال اخیر نسبت به توزیع کتاب های کمک آموزشی برای همه دانش آموزان متوسطه نظری مناطق محروم اقدام کرده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4619

به "چتر حمایت بنیاد علوی بر سر دانش آموزان مناطق محروم طارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چتر حمایت بنیاد علوی بر سر دانش آموزان مناطق محروم طارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید