پیکر 130 شهید حادثه هواپیمای اوکراینی به خانواده هایشان تحویل شد

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از تحویل پیکر 130 شهید سقوط هواپیمایی اوکراینی به خانواده هایشان اطلاع داد.

پیکر 130 شهید حادثه هواپیمای اوکراینی به خانواده هایشان تحویل شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، دکتر مهدی فروزش با بیان اینکه تا به امروز پیکر 130 شهید سقوط هواپیمای اوکراینی تحویل خانواده هایشان شده است، اظهار کرد: پیکر جان باختگان اوکراینی این حادثه نیز از روز پنجشنبه آماده تحویل به خانواده هایشان شده، اما طرف اوکراینی اعلام نمود که انتقال پیکر ها را امروز انجام می دهد لذا پیکر اتباع اوکراینی امشب تحویل مسئولان اوکراینی می گردد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: همچنان پیکر 9 نفر از جان باختگان این حادثه (پنج ایرانی و چهار تبعه خارجی) شناسایی نشده است که یا کسانی که مراجعه نموده اند از بستگان دور هستند و نمی توان از آن ها برای شناسایی پیکر ها آزمایش D.N.A گرفت یا به علت سکونت در خارج از کشور هنوز به پزشکی قانونی مراجعه ننموده اند.

وی متذکر شد: البته به محض حضور خانواده های این 9 نفر در پزشکی قانونی، از آن ها آزمایش D.N.A اخذ شده و حداکثر در مدت 48 ساعت هویت پیکر های شناسایی نشده مشخص می گردد.

فروزش اضافه نمود: براساس لیستی ارائه شده توسط وزارت خارجه به سازمان پزشکی قانونی، 10 نفر از افراد جان باخته در این سانحه هوایی، از اتباع افغانستانی بودند که پیکر های تمام آن ها شناسایی و تحویل خانواده هایش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اعلام نمود: چهار تبعه سوئدی جان باخته در این سانحه نیز تشخیص هویت شده اند، اما کسی برای تحویل آن ها به پزشکی قانونی مراجعه ننموده است. همچنین سه تبعه کانادایی این سانحه نیز هنوز مشخص هویت نشده اند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4571

به "پیکر 130 شهید حادثه هواپیمای اوکراینی به خانواده هایشان تحویل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکر 130 شهید حادثه هواپیمای اوکراینی به خانواده هایشان تحویل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید