پیشنهاد 12 میلیون یورویی اینتر برای ویدال

به گزارش جعبه مهر، باشگاه اینتر میخواهد پیشنهاد رسمی اش برای به خدمت دریافت آرتورو ویدال را به بارسلونا ارائه دهد.

پیشنهاد 12 میلیون یورویی اینتر برای ویدال

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اینتر میخواهد در پنجره نقل وانتقالات زمستانی پیش رو با ارائه پیشنهادی 12 میلیون یورویی به بارسلونا، آرتورو ویدال را به خدمت بگیرد. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت و شبکه تلویزیونی مدیاسِت ایتالیا، استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر به جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه و پی یرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر چراغ سبز نشان داده که پیشنهاد خود به بارسلونا برای جذب هافبک شیلیایی آبی واناری ها را ارائه دهند.

اینتر که رقابت نزدیکی با یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی سری A برای کسب اسکودتو دارد، میخواهد با جذب ویدال 32 ساله، خط میانی اش را تقویت کند. کونته سابقه کار با این هافبک شیلیایی را در زمان حضورش در یوونتوس دارد و علاقه زیادی به او دارد، به طوری که حتی یک بار درباره این بازیکن گفته بود اگر بخواهم به جنگ بروم ویدال را با خودم خواهم برد.

آرتورو ویدال که تابستان 2018 با امضای قراردادی سه ساله به ارزش 19 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست، در هفته های اخیر بحث پیوستنش به اینتر و همکاری مجددش با آنتونیو کونته در ماه ژانویه مطرح شده است. این هافبک شیلیایی در تازه ترین اظهارنظر گفت که از بودن در بارسلونا شاد است اما احتمال پیوستنش به اینتر را هم رد نکرد.

ویدال این فصل در 19 بازی (تنها در 6 بازی در ترکیب اصلی بارسلونا بوده) از رقابت های مختلف برای بارسلونا به میدان رفته و آمار 5 گل زده و یک پاس گل را به نام خود به ثبت رسانده است. والورده اما در خط میانی ترجیح داده بیشتر از سرخیو بوسکتس، فرنکی دیونگ، آرتور و اخیراً ایوان راکیتیچ استفاده کند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4384

به "پیشنهاد 12 میلیون یورویی اینتر برای ویدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 12 میلیون یورویی اینتر برای ویدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید