پیروزی پرسپولیس برابر الریان در نیمه اول، ترکیب متفاوت سرخ ها

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین ملاقات مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در گروه پنجم، از ساعت 19 امروز پنجشنبه به مصاف تیم الریان قطر رفت و در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داد. شهریار مغانل و(27) و احسان پهلوان (34) برای پرسپولیس گل زدند.

پیروزی پرسپولیس برابر الریان در نیمه اول، ترکیب متفاوت سرخ ها

گل محمدی برای این ملاقات حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، محمد شریفی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر را به میدان فرستاد.

سرخپوشان در شرایطی این بازی را آغاز کردند که صدرنشین گروه پنجم بودند و با توجه به اینکه احتمال صعود این تیم بالا بود گل محمدی چند تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرد که مهمترین آن نیمکت نشینی سیدجلال حسینی بود. نورمحمدی و میلاد سرلک هم از بازیکنان نیمکت نشین این تیم بودند.

بازیکنان پرسپولیس با حملات پرتعداد بازی را آغاز کردند و هر چند در دقایق ابتدایی نتوانستند دروازه حریف را باز نمایند اما در دقیقه 27 توسط شهریار مغانلو به گل رسیدند و هفت دقیقه بعد توسط احسان پهلوان به گل دوم رسیدند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9988

به "پیروزی پرسپولیس برابر الریان در نیمه اول، ترکیب متفاوت سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرسپولیس برابر الریان در نیمه اول، ترکیب متفاوت سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید