پورموسوی: همچنان دنبال شناسایی بازیکن هستیم

به گزارش جعبه مهر، سیروس پورموسوی سرمربی تیم جوانان با اعلام اینکه 70 درصد ترکیب تیمش را شناخته درباره نحوه انتخاب بازیکنان این تیم گفت:می توانم بگویم تقریبا هزار بازیکن را آنالیز کردیم که از این بین نام 833 بازیکن را رسما ثبت و اعلام کردیم. من و دستیارانم کوشش کردیم همه این بازیکنان را در مسابقات مختلف از نزدیک ببینیم و ارزیابی کاملی داشته باشیم. در واقع هدف این بود که شایسته ترین نفرات این رده سنی را در کل کشور ببینیم و به واقع بهترین ها را انتخاب کنیم. فکر می کنم بعید است بازیکنی باشد که در این مقطع دیده نشده هرچند ممکن است بعضی نفرات مصدوم یا محروم بودند یا اینکه شرایط بازیکن در مقاطع مختلف ممکن است تغییر کند، با این وجود فکر می کنم تیم فعلی متشکل از بهترین های کشور است و از ظرفیت بالایی برخوردار است. همچنان به روند شناسایی نفرات ادامه می دهیم و در اردوهای بعدی هم کوشش می کنیم شرایط تمامی بازیکنان شایسته را مورد ارزیابی قرار دهیم.

پورموسوی: همچنان دنبال شناسایی بازیکن هستیم

پورموسوی پیرامون انتخاب نفرات نهایی برای حضور در مسابقات روسیه گفت:ما تمایل داشتیم حداقل با 23 بازیکن وارد رقابت ها شویم چرا که این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است ، بازیکنان تیم ما هم به تجربه بیشتری احتیاج دارند و این تجربه بین المللی می تواند برای آنها اهمیت زیادی داشته باشد. از سوی دیگر با توجه به فشردگی مسابقات به نفرات بیشتری احتیاج داریم با این وجود طبق قوانین بازی ها تنها ثبت نام 20 بازیکن ممکن است و بر همین اساس نمی توانیم نفراتی بیشتری به همراه داشته باشیم.

سرمربی تیم جوانان در سرانجام گفت:امیدوارم اردوی بعدی هم به خوبی برگزار گردد و بتوانیم با آمادگی کامل برای حضور در مسابقات روسیه آماده شویم.این تورنمنت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند به تیم ما برای کسب تجربه بین المللی یاری کند به همین دلیل می خواهیم به بهترین شکل از این تورنمنت استفاده کنیم.

3-350

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1691

به "پورموسوی: همچنان دنبال شناسایی بازیکن هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: همچنان دنبال شناسایی بازیکن هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید