پلیس پاکستان به دنبال قطع فروش بنزین به معترضان

به گزارش جعبه مهر، پلیس پاکستان درصدد ترغیب فروشندگان بنزین این کشور به کاهش و یا قطع فروش بنزین به دارندگان خودروها، ون ها و کامیون های شرکت کننده در تظاهرات اعتراضی به سیاست های نخست وزیر این کشور است.

پلیس پاکستان به دنبال قطع فروش بنزین به معترضان

به گزارش ایرنا، به نوشته روزنامه دان، خواجه عاطف، رئیس اتحادیه فروشندگان بنزین شهر لاهور، گفت: رئیس اتحادیه شهر اتوک سه شنبه با من تماس گرفت و گفت، یکی از مقامات عالیرتبه پلیس از او خواست فروش بنزین به شرکت کنندگان در تظاهرات را متوقف کند. من نیز به رئیس اتحادیه اتوک گفتم، از آن افسر بخواهد به جای دستور شفاهی، به صورت کتبی این دستور را بدهد.

راهپیمایی مسئولان و طرفداران حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل به رهبری مولانا فضل الرحمان (رییس این حزب)، یکشنبه از شهر کراچی آغاز و ضمن عبور از شهرهای مختلف، امروز چهارشنبه، وارد شهر لاهور شد.

مخالفان عمران خان که راهپیمایی خود را راهپیمایی آزادی نام گذاشته اند، می گویند، تمام مردم پاکستان خواهان استعفای عمران خان از مقام نخست وزیری هستند.

رییس حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل همزمان با ورود به شهر لاهور، در جمع تظاهرکنندگان گفت: نخست وزیر پاکستان هنوز وقت دارد تا بدون هیچ حاشیه ای از مقام خود استعفا کند زیرا مردم دیگر حاضر به دادن فرصت بیشتر به نخست وزیر نیستند.

فضل الرحمن پیش از آغاز راهپیمایی آزادی در 9 آبان، درباره هرگونه مانع تراشی دولت بر سر راه راه پیمایی آزاد هشدار داد و گفت، این راه پیمایی، مسالمت آمیز خواهد بود.

حزب مسلم لیگ- نواز پاکستان نیز اعلام نموده بود به راه پیمایی آزادی - خواه در قالب تظاهرات و یا اعتصاب علیه دولت - می پیوندد.

بیلاوال بوتو زرداری، رهبر حزب مردم نیز پاکستان اعلام نموده بود، حزبش، 18 اکتبر، اعتراضش علیه حزب حاکم تحریک انصاف را از کراچی آغاز و در پنجاب، خیبر پختونخواه و کشمیر آزاد هم تظاهرات می نماید.

به گفته او، دولت عامل سونامی تورم و مالیات های سرسام آور است و به وسیله بودجه ضد مردمی اش، مردم را از معاش محروم نموده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3784

به "پلیس پاکستان به دنبال قطع فروش بنزین به معترضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس پاکستان به دنبال قطع فروش بنزین به معترضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید