پرونده های مهم طرح ضیافت در قزوین خارج از نوبت رسیدگی می شوند

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با اشاره به اجرای طرح ضیافت در ماه رمضان گفت: با توجه به شیوع کرونا با واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی داشتند بلافاصله برخورد جدی شد همچنین حضور در جلسات با دستگاه های متولی تنظیم بازار، استقرار شعب ویژه رسیدگی طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات شایان ذکر است.

پرونده های مهم طرح ضیافت در قزوین خارج از نوبت رسیدگی می شوند

هوشنگ محمدی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به تمامی هم وطنان به خصوص مردم استان قزوین گفت: از شروع ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان قزوین اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این راستا 87 مورد اکیپ گشت مشترک، متشکل از رئیس شعبه سیار و نماینده اجرای احکام تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های نظارتی ذیربط، بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان شروع کردند.

این مسئول اضافه نمود: بیشترین بازرسی ها ازکالاهای اساسی مورد احتیاج مردم از جمله مرغ، روغن، قنادی ها (زولبیا و بامیه)، مراکز عرضه حلیم و آش، پزندگی ها و همچنین رستوران ها و مراکز بین راهی صورت گرفته و در حال حاضر 457 پرونده دراین خصوص تشکیل و رسیدگی شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی توضیح داد: با توجه به شیوع کرونا با واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی داشتند بلافاصله برخورد جدی شد همچنین حضور در جلسات با دستگاه های متولی تنظیم بازار، استقرار شعب ویژه رسیدگی طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات شایان ذکر است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه میزان محکومیت واحدهای متخلف بیش از یک میلیارد و 700 ملیون ریال بوده است، عنوان نمود: این بازرسی ها تا انتها ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت و بعد از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور شرایط، گشت های مشترک با سازمان های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10185

به "پرونده های مهم طرح ضیافت در قزوین خارج از نوبت رسیدگی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده های مهم طرح ضیافت در قزوین خارج از نوبت رسیدگی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید