پرداخت 2 میلیارد و 700 میلیون تومان خسارت به کشاورزان یامچی

به گزارش جعبه مهر، مسئول بیمه محصولات کشاورزی شهرستان مرند و یامچی گفت:2 میلیارد و 700 میلیون تومان خسارت از بابت بارش بهاره تگرگ و برف و یخبندان در سال 98 به کشاورزان منطقه یامچی پرداخت شده است.

پرداخت 2 میلیارد و 700 میلیون تومان خسارت به کشاورزان یامچی

به گزارش خبرنگار از ، احسانی مسئول بیمه محصولات کشاورزی شهرستان مرند و یامچی گفت:2 میلیارد و 700 میلیون تومان خسارت به کشاورزان از بابت بارش بهاره تگرگ و برف و یخبندان در سال 98 به کشاورزان منطقه یامچی پرداخت شده است.

احسانی افزود:در فروردین سال 98 بر اثر بارش برف و یخبندان و در ادامه بارش شدید تگرگ به بیش از 70 الی 80 درصد محصولات باغی از جمله. زردآلو. بادام. سیب و گردو و قسمتی از باغات پسته در یامچی خسارت وارد شد که کشاورزانی که دارای بیمه محصولات کشاورزی بودند با تکمیل پرونده خسارت و بررسی کارشناسان بخشی از خسارت آن ها توسط بیمه پرداخت شد .

احسانی گفت :با توجه به اینکه منطقه یامچی یکی از مناطق کوهستانی می باشد و شرایط آب و هوایی پایداری را نمی توان در این منطقه پیش بینی کرد کشاورزان نسبت به بیمه کردن باغات و مزارع زراعی خود اقدام کنند تا در صورت حادثه دیدن از بلایای طبیعی بخشی از خسارت آن ها جبران شود.

احسانی گفت :طرح بیمه کشاورزی یک طرح حمایتی برای کشاورزان و باغداران می باشد که در چنین شرایط بخشی از خسارت آن ها جبران می شود.

ک

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5606

به "پرداخت 2 میلیارد و 700 میلیون تومان خسارت به کشاورزان یامچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 2 میلیارد و 700 میلیون تومان خسارت به کشاورزان یامچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید