پاسخ اشلی کول به منتقدان حضورش در رم

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: مدافع انگلیسی جالوروسی پاسخ آن دسته از کسانی که تصمیم وی برای ترک چلسی و پیوستن به قرمزپوشان پایتخت ایتالیا را زیر سؤال برده اند، داد.

پاسخ اشلی کول به منتقدان حضورش در رم

به گزارش خبرنگاران، در حالی که کمتر از یک هفته از پیوستن اشلی کول به رم می گذرد بعضی رسانه ها تصمیم وی برای ترک چلسی و رفتن به استادیو المپیکو را زیر سؤال ببرند که این موضوع چندان به مذاق دفاع چپ جدید جالوروسی خوش نیامده است.

کول که این روزها در اردوی آماده سازی پیش فصل رم در آمریکا به سر می برد، در واکنش به نقدها که از پیوستن وی به رم شده است، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: مردم مرا به خاطر اینکه با رم قرارداد بسته ام دارند می کشند و می گویند هدفم از پیوستن به این تیم رسیدن به پول و یک زندگی آسان بوده است.

مدافع پیشین چلسی اضافه کرد: من تیمی را برای ادامه دوران بازیگری ام انتخاب نموده ام که وظیفه و مسئولیتم در آن سنگین تر می گردد اما با این حال مردم هنوز هم حس می نمایند که باید غُر بزنند. چطور است دغدغه تیم خودتان را داشته باشید و بگذارید من هم نگران تیم خودم باشم.

گفته می گردد که اشلی کول برای پیوستن به رم حاضر شده به میزان قابل توجهی حقوق درخواستی خود را نسبت به حقوقی که از چلسی می گرفت کاهش دهد که این موضوع با نقدهای از وی همراه بوده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3612

به "پاسخ اشلی کول به منتقدان حضورش در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ اشلی کول به منتقدان حضورش در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید