ویروس کرونا نشست مجلس کره جنوبی را تعطیل کرد

به گزارش جعبه مهر، مقامات کره جنوبی پس از اینکه فهمیدند در نشست هفته گذشته مجلس یک فرد مبتلا به ویروس کرونا حضور داشته نشست امروز (دوشنبه) مجلس را لغو کردند.

ویروس کرونا نشست مجلس کره جنوبی را تعطیل کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت، مجلس و قوه قضاییه کره جنوبی در تلاش هستند تا شیوع ویروس کرونا را دفع کنند و همین امر باعث شده نهادهای دولتی فعالیت های روزانه خود را تعلیق کنند.

صبح روز دوشنبه 161 مورد جدید ابتلا به کرونا در کره جنوبی گزارش شد تا مجموع مبتلایان به این ویروس در کره جنوبی به 763 نفر افزایش یابد و هفت نفر نیز جان خود را بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری یونهاپ، مجلس ملی کره جنوبی پس از اینکه اطلاع یافت در نشست هفته گذشته این مجلس یک فرد مبتلا به کرونا شرکت کرده بود، جلسه امروز (دوشنبه) خود را لغو کرد. هم حزب حاکم و هم حزب مخالف با لغو نشست امروز مجلس موافقت کردند.

پیشتر وزیر بهداشت کره جنوبی هشدار داد: اگر مقامات نتوانند شیوع ویروس کرونا را در شهر داگو مهار کنند احتمال زیاد دارد این ویروس به سرتاسر کشور سرایت پیدا کند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4840

به "ویروس کرونا نشست مجلس کره جنوبی را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا نشست مجلس کره جنوبی را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید