وکیلی: فدراسیون والیبال هیچ حمایتی از ما نکرد، بدون پزشک و آنالیزور در لیگ شرکت می کنیم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم والیبال دورنا گفت: فدراسیون والیبال از زمانی که تیم تشکیل شد تا زمانی که آقای داوری سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفت، هیچگونه حمایتی از ما نکرد.

وکیلی: فدراسیون والیبال هیچ حمایتی از ما نکرد، بدون پزشک و آنالیزور در لیگ شرکت می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد وکیلی در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر سایپا گفت: بازیکنان من تیم نوجوانان ایران و آینده والیبال کشور هستند. من از ست سوم ترجیح دادم از بازیکنان نوجوان تیمم استفاده کنم تا بتوانند تجربه حضور در لیگ برتر را نیز به دست آورند.

وی ادامه داد: سایپا تیم بزرگ و خوبیست ولی بازیکنان من تا آخرین امتیاز بازی جنگیدند. آنها احتیاج به کسب تجربه دارند. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم.

سرمربی تیم والیبال دورنا گفت: داوری این دیدار بی نقص بود و در مجموع یک بازی خوب و تماشاگر پسند را ملاحظه کردیم. بازیکنان من سطح لیگ را به هیچ عنوان پایین نیاورده اند. هدف ما ساخت بازیکنان جدید برای آینده والیبال ایران است. تیم نوجوانان ایران همچنان در صدر رنکینگ جهانی ایستاده و ما همچنان در حال یادگیری هستیم.

وکیلی در مورد عدم حضور پزشک و آنالیزور در تیمش توضیح داد: فدارسیون والیبال آنطور که ما توقع داشتیم از تیم مان حمایت نکرد و به نوعی تیم نوجوانان ایران به حال خود رها شد. اگر من هم تیم را رها می کردم قطعا این مجموعه دیگر وجود نداشت. وظیفه کادر فنی بسیار سخت و سنگین است چون باید مراقب سلامتی تک تک بازیکنان باشیم.

وی در ادامه گفت: فدراسیون والیبال از زمانی که تیم تشکیل شد تا زمانی که آقای داوری سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفت هیچ گونه حمایتی از ما نکرد. در حالیکه در سال های قبل حمایت خوبی از ما به عمل می آمد. من به خاطر حفظ تیم تاکنون گلایه ای نکرده ام.

سرمربی تیم والیبال دورنا گفت: برای مثال ما تصمیم داشتیم در فاصله نیم فصل اردویی چند روزه را در تهران برگزار کنیم که با لیست و هزینه 29 میلیون تومانی فدراسیون روبرو شدیم. چطور ممکن است بازیکنان تیم نوجوانان ایران روی تخت فدراسیون بخوابد و بابت هر شب 50 هزار تومان پرداخت کند؟ فدراسیون حتی توپ هم برای تمرین در اختیار ما قرار نداد و گفت که باید وجه آن را پرداخت کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 893

به "وکیلی: فدراسیون والیبال هیچ حمایتی از ما نکرد، بدون پزشک و آنالیزور در لیگ شرکت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیلی: فدراسیون والیبال هیچ حمایتی از ما نکرد، بدون پزشک و آنالیزور در لیگ شرکت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید