وعده برانکو: برای الدحیل سورپرایز داریم

به گزارش جعبه مهر، به نظرم این بار بازی بهتری از الدحیل خواهیم دید ولی ما هم برای این تیم سورپرایز داریم.

وعده برانکو: برای الدحیل سورپرایز داریم

به گزارش خبرنگاران ، پیش از بازی رفت، برانکو ایوانکوویچ گفته بود که هیچ نقطه ضعفی در الدحیل پیدا ننموده و حالا که به بازی دوم رسیده ایم، همچنان همان حرف را تکرار می نماید: الدحیل تیم خوبی است و هنوز هم معتقدم بازی مقابل این تیم سخت ترین قرعه ممکن بود. الدحیل برای این فصل با بودجه ای 6 میلیون یورویی تیم خود را تقویت نموده. در حالی که ما 4 بازیکن مان را از دست داده ایم و بازیکن جدیدی هم نگرفتیم. من هنوز هم می گویم بازی با این شرایط مقابل تیمی که 7 لژیونر درجه یک و 9 بازیکن ملی پوش دارد، بسیار سخت است. البته حتی چنین تیمی هم شکست ناپذیر نیست. کار سختی داریم اما غیرممکن نیست. پرسپولیس در همین دو فصل علیرغم مسائل زیادی که داشته، توانسته با فلسفه خود قهرمان لیگ گردد و در آسیا هم نمایش خوبی داشته باشد. این فلسفه تا زمانی که من باشم، تغییر نخواهد کرد.

باخت با حداقل اختلاف شاید برای خیلی ها راضی کننده باشد اما برانکو جزو آنها نیست. حتی اگر حریف، تیمی مثل الدحیل باشد: هیچ مربی و هیچ تیمی برای باختن بازی نمی نماید، حتی باخت با حداقل گل. اتفاقا گل زدن در خانه حریف می توانست به ما خیلی یاری کند و برای همین دنبال گل زدن و بردن بودیم اما الان با توجه به نتیجه بازی رفت، باید خیلی مراقب باشیم. شرایط بسیار حساس است و اگر گل بخوریم، کارمان سخت تر خواهد شد. در بازی برگشت باید کاملا عاقلانه و بابرنامه بازی کنیم تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

آقای سرمربی سپس برای دفاع از تیمش آمارهای بازی رفت را یادآوری: در بازی رفت آمار شوت های به سمت چارچوب 7 به 6 به سود الدحیل بود، در ایجاد موقعیت گل دو تیم در عدد 4 مساوی بودند و درصد مالکیت توپ هم تقریبا مساوی بود. این نشان می دهد که ما در خانه حریف با برنامه بازی کردیم و اگر از موقعیت ها بهتر استفاده می کردیم، می توانستیم به نتیجه بهتری برسیم.

ایوانکوویچ همچنین هشدار می دهد که الدحیل با تیمی قوی تر و تهاجمی تر از بازی رفت به میدان خواهد آمد: به نظرم این بار بازی بهتری از آن ها خواهیم دید. بخصوص اگر کریم بوضیاف هم به ترکیب این تیم برگردد.

با این حال، برانکو به حمایت طرفداران امید بسته است: قطعا بازی در استادیوم پر از تماشاگر آزادی برای الدحیل خیلی سخت خواهد بود. ما بعد از اینکه تعیین شد بازی برگشت در تهران برگزار می گردد، برای دو بازی رفت و برگشت برنام ریزی کردیم اما الدحیل هم بیکار نبوده. همانطور که ما برای بازی در خانه آن ها برنامه خودمان را داشتیم، مطمئن باشید الدحیل هم برای بازی در آزادی برنامه ویژه ای خواهد داشت. به هر حال بازی در آزادی برای آن ها سخت است و خیلی امیدوارم که ما بتوانیم از میزبانی استفاده کنیم و به نیمه نهایی برسیم.

یکی از انتقادها به پرسپولیس این است که با توجه به محدودیت بازیکنانش، به یک تیم قابل پیش بینی و بدون تغییر تبدیل گردیده و کار را برای برانکو سخت نموده است. مرد کروات اما پاسخ جالبی به این انتقاد دارد: این حرف ها را فصل قبل هم می زدند. اگر پرسپولیس قابل پیش بینی بود، پس چرا نتوانستند جلوی قهرمانی دوباره اش در لیگ برتر را بگیرند؟ همین الدحیل هم در بازی رفت مقابل ما سورپرایز شد و این نشان می دهد که دست پرسپولیس هنوز برای رقبا رو نگردیده است. ما روز دوشنبه هم برای الدحیل سورپرایز داریم.

2 - 270

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 337

به "وعده برانکو: برای الدحیل سورپرایز داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده برانکو: برای الدحیل سورپرایز داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید