ورود سامانه بارشی قوی به کشور

به گزارش جعبه مهر، سامانه بارشی نسبتا قوی که از پنجشنبه از سمت شمال غرب وارد کشور می گردد ابتدا شمال غرب، غرب، البرز غربی و سواحل دریای خزر را تحت تاثیر قرار می دهد. بارش ها در این مناطق شروع می گردد.

ورود سامانه بارشی قوی به کشور

به گزارش ایرنا، کارشناس سازمان هواشناسی روز سه شنبه درباره وضعیت هوای کشور گفت: امروز، 14 اسفند برای شمال شرق و شرق بارش گاهی همراه با بادهای شدید پیش بینی شده است، شدت بارش ها امروز در شمال خراسان جنوبی، مرکز و جنوب خراسان رضوی خواهد بود.

فریبا گودرزی گفت: فردا هم در بعضی نقاط شمال شرق، ارتفاعات زاگرس جنوبی و قسمت های غربی کرمان بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

به گفته وی با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر می تواند به صورت برف باشد. همچنین پنجشنبه شرق و جنوب شرق کشور، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد داشت و نهایتا امروز برای مرکز و جنوب کشور، وزش بادهای نسبتا شدید پیش بینی شده است.

تهران پنجشنبه و آدینه بارانی خواهد بود

کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای پایتخت نیز گفت: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری در پاره ای نقاط وزش باد به نسبت شدید خواهد داشت، کمینه دمای امروز صبح پایتخت 6 درجه بالای صفر بود و بیشینه دما به 15 درجه بالای صفر می رسد، تهران پنجشنبه و آدینه بارانی خواهد بود.

گودرزی اضافه نمود: قصر قند و راسک در سیستان و بلوچستان به ترتیب با دمای 27 و 26 درجه بالای صفر و کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری با دمای منفی 10 و زرینه در کردستان منفی 8 به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1238

به "ورود سامانه بارشی قوی به کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی قوی به کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید