هیات سازمان ملل برای منحرف کردن راستا انتخابات عراق کوشش نموده است

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اخبار العراق، طه عبدالغنی عضو ائتلاف شهرهای آزاد شده عراق بیان کرد که هیأت سازمان ملل در این کشور طی دوره گذشته برای منحرف کردن راستا انتخابات کوشش نموده است.

هیات سازمان ملل برای منحرف کردن راستا انتخابات عراق کوشش نموده است

وی اضافه کرد: باقی ماندن این هیأت در عراق به معنی حمایت از متقلبین و به دست آمدن نتایج انتخاباتی ناامید کننده است.

عبدالغنی بیان نمود: هیأت سازمان ملل در عراق در انتخابات گذشته برای منحرف کردن راستا آن کوشش کرد.

وی گفت: نظارت نمایندگان سازمان ملل بر انتخابات آینده یک مسأله بسیار خطرناک به شمار می رود. این هیأت با افراد فاسد مسامحه می نماید.

پیش از این هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق به اعلام تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور واکنش نشان داده بود.

وی در این خصوص تأکید کرد: ما از برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام استقبال می کنیم و پیشتر هم بر روی این مسأله تأکید نموده بودیم.

العامری اظهار داشت: اما در عین حال ما معتقد هستیم که بهترین زمان برای برگزاری انتخابات زودهنگام اوایل ماه آوریل سال آینده میلادی (اواسط فروردین ماه) است.

پیشتر مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق سه ماه پس از به دست دریافت زمام امور در این کشور تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی در عراق را اظهار داشت.

الکاظمی در سخنرانی تلویزیونی خود گفت: اعلام می کنم که روز ششم ژوئن 2021 تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی [عراق] است و ما با تمام توان خود برای حراست از این انتخابات و تضمین موفقیت آن کوشش می کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6930

به "هیات سازمان ملل برای منحرف کردن راستا انتخابات عراق کوشش نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات سازمان ملل برای منحرف کردن راستا انتخابات عراق کوشش نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید