هوای کردستان آرام و پایدار پیش بینی می شود

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/کردستان کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی اعلام کرد که طی امروز و فردا هوای استان پایدار خواهد بود.

هوای کردستان آرام و پایدار پیش بینی می شود

خبات قمری، در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین بررسی نقشه های هواشناسی اظهار کرد که خروجی مدل های هواشناسی گویای آن است هوای استان طی امروز و فردا دوشنبه پایدار خواهد بود و تنها در ساعات بعد از ظهر وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می شود.

وی افزود که از بعدازظهر روز سه شنبه سامانه بارشی وارد استان خواهد شد و تا صبح روز پنجشنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کارشناس هواشناسی کردستان شرح داد که در این مدت بارش باران همراه با رعدوبرق با احتمال وقوع تگرگ، وزش باد گاها شدید و در برخی نقاط مه و کاهش دید پدیده های دارای اهمیت این سامانه خواهد بود.

وی عنوان کرد که میزان بارش ها برای نیمه غربی استان به ویژه توابع شهرستان های بانه، سقز و مریوان قابل توجه بوده و موجب آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب و سیلابی شدن رودخانه ها خواهد شد.

قمری درپایان یادآور شد که از لحاظ دما نیز طی امروز تا صبح روز سه شنبه حدود 4 تا 6 درجه دمای میانگین افزایش خواهد داشت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9561

به "هوای کردستان آرام و پایدار پیش بینی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای کردستان آرام و پایدار پیش بینی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید