هزینه های سنگین محصولات اپل برای برزیلی ها ، خرید آیفون ایکس با رقمی 74 درصد گران تر از نرخ آمریکا

به گزارش جعبه مهر، برزیل یکی از گران ترین کشورهای دنیا برای خرید آیفون است. با این وجود برزیلی ها نسبت به خرید آیفون به شدت مشتاق ظاهر می شوند.

هزینه های سنگین محصولات اپل برای برزیلی ها ، خرید آیفون ایکس با رقمی 74 درصد گران تر از نرخ آمریکا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، خرید آیفون برای کاربران بسیاری در سراسر دنیا جذاب است، اما به نظر می رسد این موضوع برای خریداران برزیلی، حائز اهمیت و البته زحمت بیشتری است.

براساس یک گزارش جدید که توسط بانک BTG Pactualانجام شده است، برزیل یکی از کشورهای گران قیمت برای خرید محصولات شرکت اپل است.

درواقع مصرف نمایندگان برزیلی باید 1746 دلار برای خرید آیفون XS 64GB در برزیل بپردازند، در حالی که این رقم 74 درصد بیشتر از رقمی است که آمریکایی ها می پردازند.

هنگامی که ارقام را در سایر محصولات آیفون مقایسه کنیم، وضعیت جدی تر می گردد برای مثال در آیپاد32GB ، تغییرات حتی بیشتر است: برزیلی ها 743 دلار هزینه آیپاد می نمایند و این رقم 140 درصد بیشتر از رقمی است که مصرف نمایندگان آمریکایی هزینه می نمایند.

قیمت محصولات الکترونیک وارداتی در برزیل یکی بالاترین نرخ ها بین کشورهایی است که در این گزارش ذکر شده اند. چنین مسئله ای شامل مالیات بر واردات بالا، پیچیدگی ها و بوروکراسی برای واردات و تنگناها در این حوزه است.

البته این گزارش شامل موارد امیدوارنماینده ای هم هست. برای مثال در صورت تعهدات جدید دولت برای ساده کردن سیستم مالیاتی برزیل و کاهش مالیات بر واردات می توان انتظار چشم انداز خوش بینانه ای برای بازیکنان خارجی در برزیل داشت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1092

به "هزینه های سنگین محصولات اپل برای برزیلی ها ، خرید آیفون ایکس با رقمی 74 درصد گران تر از نرخ آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سنگین محصولات اپل برای برزیلی ها ، خرید آیفون ایکس با رقمی 74 درصد گران تر از نرخ آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید