نوری و منجزی 2 طلایی روز اول ، 4 مدال برای شاگردان بنا

به گزارش جعبه مهر، تیم ملی کشتی فرنگی با چهار مدال کار خود را در روز نخست به خاتمه رساند. 2 طلا و 2 برنز آغاز خوبی برای کشتی فرنگی بود.

نوری و منجزی 2 طلایی روز اول ، 4 مدال برای شاگردان بنا

در انتها رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا،نمایندگان اوزان87 و 130کیلوگرم ایران با رجحان مقابل حریفان خود، 2 مدال طلا را از آن ایران کردند و سامان عبدولی و محمد علی گرایی نیز به 2 مدال برنز رسیدند.

در ادامه رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2019 که در شی آن چین در حال برگزاری است، حسین نوری نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های برنز دنیا، طلای بازی های آسیایی و 2 طلای آسیا در دیدار فینال برابر کومار سونیل از هند به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه بر صفر به رجحان رسید و سومین مدال طلای خود در آسیا را بر گردن آویخت.

نوری پیش از این در دیدار نخست، فی پنگ دارنده مدال برنز آسیا از چین را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد. وی در دور دوم ماتسو سومی دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر یک از سد رستم آساکولوف دارنده مدال نقره دنیا و قهرمان آسیا از ازبکستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

اما در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دیدار فینال برابر مامینجان عبدالله یف از ازبکستان به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه 3 بر 2 به رجحان رسید و دومین مدال طلای ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت.

قاسمی منجزی پیش از این در دور اول با نتیجه 2 بر 1 مورات رامونوف دارنده مدال نقره آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر مین سئوک کیم دارنده مدال برنز دنیا و بازی های آسیایی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

پیش از این سامان عبدولی در 63 و محمد علی گرایی در 77 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند و رضا خدری در 55 کیلوگرم به عنوان پنجمی رسید.

به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در انتها رقابت های 5 وزن نخست به 2 مدال طلای حسین نوری و امیر قاسمی منجزی و 2 مدال برنز سامان عبدولی و محمدعلی گرایی و یک عنوان پنجمی رضا خدری دست یافت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1610

به "نوری و منجزی 2 طلایی روز اول ، 4 مدال برای شاگردان بنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری و منجزی 2 طلایی روز اول ، 4 مدال برای شاگردان بنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید