نفت ایران افزون بر خارک از جاسک هم صادر می گردد

به گزارش جعبه مهر، رئیس جمهوری گفت: از این پس افزون بر خلیج فارس از دریای عمان هم نفت صادر می کنیم. هزار کیلومتر لوله کشی تا چند هفته دیگر افتتاح و نفت ما علاوه بر خارک از جاسک هم صادر می گردد.

نفت ایران افزون بر خارک از جاسک هم صادر می گردد

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، بعدازظهر سه شنبه (31 فروردین ماه) در ملاقات جمعی از فعالان سیاسی با تأکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت، امروز جنگ مالی دشمن و فشار حداکثری شکست خورده است و خود آمریکایی ها و همه جهان به این شکست اعتراف می نمایند، گفت: امروز در مذاکرات وین قدرتمندتر از گذشته مذاکره می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت امروز از پیک مسائل عبور نموده ایم، اضافه نمود: هرگونه سخن و حرکتی که به دروغ و تحریف گفته گردد و مردم را مأیوس و بی نشاط کند، یک خیانت عظیم است.

رئیس جمهوری توضیح داد: به مردم مالی را وعده دادیم که در آن بتوانیم به تورم تک رقمی و به رشد دورقمی برسیم، به هر دو رسیدیم. یعنی از سال 94 تورم تک رقمی شد. در 95 تک رقمی بود، 96 تک رقمی بود. حتی در سال 97 که جنگ مالی شروع شد در سه ماه نخست سال باز تک رقمی بود، یعنی توانستیم تورم تک رقمی را که دنبال آن بودیم، بعد از 26، 27 سال محقق کنیم که تا آن موقع در کشور تورم تک رقمی مداوم نبود. البته مدت کوتاهی تورم تک رقمی داشتیم، اما اینکه دو سال و نیم بتوانیم تورم تک رقمی را ادامه دهیم، این کاری بود که دنبال کردیم.

روحانی مطرح کرد: امروز از پیک مسائل عبور کردیم، افتتاح های بسیار عظیمی داشتیم و مردم ما شاهد بودند که در سال 99 و همین سال جاری، سال 1400 هر هفته افتتاح های عظیم داریم. هم توسط بنده در پنجشنبه های افتتاح و هم روزهای دیگر که وزیران و استاندارها و فرمانداران افتتاح می نمایند، طرح ها، طرح های مهم و کم نظیری در تاریخ ایران هستند.

وی گفت: در پارس جنوبی خودکفایی هایی رقم خورد و در فراوری گاز از یک میلیارد مترمکعب در روز عبور کردیم. به هر حال توانستیم در این چند سال حرکت عظیمی در همه بخش های انرژی ایجاد کنیم. تحولی که به زودی در زمینه صادرات نفت از دریای عمان انجام می گیرد. صادرات نفت ما از خلیج فارس بود، از این به بعد هم از خلیج فارس و هم از دریای عمان نفت صادر می کنیم. هزار کیلومتر لوله کشی تا چند هفته دیگر افتتاح می گردد و نفت ما افزون بر خارک از جاسک هم صادر می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9919

به "نفت ایران افزون بر خارک از جاسک هم صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت ایران افزون بر خارک از جاسک هم صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید