ناهماهنگی و دخالت در مناطق سیل زده گلستان زیاد است

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، میرمحمد غراوی صبح شنبه در نشست وزیر صمت با مدیران واحدهای آسیب دیده از سیل گلستان اظهار کرد: در کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان مصوبات خوبی داشتیم تا بتوانیم خسارات وارده بر زیرساخت های شهرک های صنعتی را جبران کنیم.

ناهماهنگی و دخالت در مناطق سیل زده گلستان زیاد است

وی با تاکید بر اینکه جبران خسارت های اقتصادی مناطق سیل زده مورد توجه دولت است، اضافه نمود: ارزیابی های دقیق از خسارات وارده بر صنعتگران و تولیدکنندگان انجام می گردد تا به دولت اعلام و منابع مورد احتیاج برای جبران خسارات تخصیص یابد.

سرپرست استانداری گلستان با بیان اینکه اقدامات خودسرانه و اصرارهای بی مورد مسئولان محلی و مردم باعث شد یاری رسانی به سیل زدگان با تاخیر انجام گردد، ادامه داد: برای اینکه بتوانیم قدرت و انرژی سیل بالادست را بگیریم آب را به مزارع کشاورزی راهنمایی کردیم.

وی اضافه نمود: سیل باعث آبگرفتگی 317 هزار هکتار مزارع کشاورزی گلستان شد و هزار و 260 میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

غراوی با اشاره به اینکه در 23 نقطه جاده ارتباطی گمیشان بریده شده و محبور به شن ریزی هستیم، بیان نمود: در مواقع بحران باید تصمیماتی اتخاذ گردد که نفع عمومی بیشتری به همراه داشته باشد اما قصور، ناهماهنگی و دخالت های بسیاری وجود دارد که انرژی را از مسئولان می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام توان را به کار می گیریم تا مسائل را به حداقل برسانیم، گفت: لایروبی رودخانه قره سو و گرگانرود از کارهای اولویت دار استان است و در دستور کار قرار داشت و در بودجه 98 برای آن اعتبار پیش بینی شده بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1414

به "ناهماهنگی و دخالت در مناطق سیل زده گلستان زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناهماهنگی و دخالت در مناطق سیل زده گلستان زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید