میرزاپور: دوست ندارم یک مربی تحمیلی باشم، می خواهیم در بالای جدول قرار بگیریم

به گزارش جعبه مهر، ابراهیم میرزاپور مربی دروازه بان های تیم فوتبال پیکان مهمترین هدف این تیم در فصل پیش رو را ایستادن در بین تیم های بالای جدول دانست.

میرزاپور: دوست ندارم یک مربی تحمیلی باشم، می خواهیم در بالای جدول قرار بگیریم

ابراهیم میرزاپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به وضعیت فعلی پیکان گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است. ما بر اساس اینکه لیگ برتر در تاریخ دهم مرداد آغاز خواهد شد، تمرینات را آغاز کردیم و البته لیگ به تعویق افتاد که این موضوع به سود پیکان شد. سال جاری پیکان با تغییرات زیادی روبرو شده است و تیم ما به زمان احتیاج داشت تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. بازی های محبت آمیز هم یاری می نماید تا پیکان قبل از آغاز لیگ برتر به هماهنگی بیشتری برسد.

وی با بیان اینکه هدف فولاد قرار دریافت در بین تیم های بالای جدول است، مطرح نمود: در لیگ سال جاری خیلی از تیم ها بیشتر از پیکان هزینه نموده اند و رقابت سخت است، اما ما تیم خوبی داریم. با مدیریت آقای شیعی و همچنین امکاناتی که در باشگاه وجود دارد، می توانیم نتایج خوبی بگیریم و در بین تیم های بالای جدول قرار بگیریم.

مربی دروازه بان های پیکان در پاسخ به این پرسش که چرا در فولاد خوزستان نماند، توضیح داد: فوتبال یک ورزش حرفه ای است و گاهی اوقات درصدها معین کننده هستند. بعد از خاتمه فصل، باشگاه فولاد راغب بود که مربیان ایرانی از جمله من و مبعلی بمانیم، خودم هم دوست داشتم بمانم، اما بعضی مسائل شخصی باعث شد تا در فولاد نمانم. من و نکونام با هم دوست هستیم و در تیم ملی هم همبازی بودیم. حتی با هم در خصوص خیلی چیزها صحبت کردیم و من گفتم که دوست ندارم از طرف باشگاه یک مربی تحمیلی باشم. بهتر بود که این همکاری در آینده شکل بگیرد، من هم برای فولاد آرزوی موفقیت دارم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2471

به "میرزاپور: دوست ندارم یک مربی تحمیلی باشم، می خواهیم در بالای جدول قرار بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرزاپور: دوست ندارم یک مربی تحمیلی باشم، می خواهیم در بالای جدول قرار بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید