مورینیو: رونالدو برای گلزنی و پیروزی به اولدترافورد می آید

به گزارش جعبه مهر، آقای خاص معتقد است ستاره پیشین منچستریونایتد در بازگشت به اولدترافورد سعی در گلزنی خواهد داشت.

مورینیو: رونالدو برای گلزنی و پیروزی به اولدترافورد می آید

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در گفت وگوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد در خصوص همگروهی شدن تیم تحت هدایتش با یوونتوس، والنسیا و یانگ بویز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: قرعه سختی برای ما و دیگر تیم های همگروه ما است. ما در گروه خیلی سختی نهاده شدیم که یکی از اصلی ترین کاندیداهای رسیدن به فینال این رقابت ها یعنی یوونتوس هم در آن حضور دارد، باشگاهی که سرمایه گذاری زیادی روی تیم شگفت انگیزی که داشته اند، نموده است به همین خاطر یوونتوس کاندیدای اصلی صعود از این گروه است.

وی اضافه کرد: والنسیا هم یکی از چهار تیم برتر اسپانیاست و این خود گویای همه چیز است. یانگ بویز هم تیمی است که از سید چهار در گروه ما نهاده شد و گفته می شد که شانسی برای صعود به مرحله گروهی را ندارد، اما آنها با بردی که در کرواسی مقابل دینامو زاگرب کسب کردند، صعودشان را قطعی کردند و با کنار زدن بازل موفق به قهرمانی در لیگ سوئیس نیز شدند. در کنار اینها یانگ بویز در زمین چمن مصنوعی بازی می نماید که این مزیت بالایی برای آنها و یک نکته منفی برای رقبای شان است.

آقای خاص در مورد بازگشت کریستیانو رونالدو با یوونتوس به اولدترافورد گفت: به نظرم رونالدو دوست دارد به اولدترافورد بیاید. احساس می کنم زمانی که ما با رئال مادرید در اینجا بازی داشتیم، کریستیانو از بازگشت به اولدترافورد و بازی در اینجا خوشحال بود، هر چند بابت گلزنی و پیروزی رئال هم خوشحال بود. کریستیانو این بار با پیراهن یوونتوس به اولدترافورد می آید. او به یوونتوس رفت تا با این تیم هم فاتح لیگ قهرمانان گردد، برای همین برای گلزنی و کسب پیروزی به اولدترافورد می آید، با این حال هواداران منچستریونایتد در اولدترافورد رونالدو را دوست دارند و همیشه واکنش مثبتی به او نشان می دهند که این فوق العاده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 232

به "مورینیو: رونالدو برای گلزنی و پیروزی به اولدترافورد می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: رونالدو برای گلزنی و پیروزی به اولدترافورد می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید