مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اقدام خیرخواهانه جف بیزوس تا نسل جدید خودروهای لکسوس

به گزارش جعبه مهر، جف بیزوس تصمیم گرفته صندوق دو میلیاردی ویژه ای را برای حمایت از افراد نیازمند افتتاح کند. این صندوق اهدافی بلندمدت و ویژه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اقدام خیرخواهانه جف بیزوس تا نسل جدید خودروهای لکسوس
وژی در زیر آمده است:

جف بیزوس تصمیم گرفته صندوق دو میلیاردی ویژه ای را برای حمایت از افراد نیازمند افتتاح کند. این صندوق اهدافی بلندمدت و ویژه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جاستین مک آنیر، مدیر امور مالی تسلا در بخش بین الملل به زودی این شرکت را ترک می نماید. این اتفاق یکی دیگر از سلسله ناکامی های تسلا طی روزهای اخیر را رقم خواهد زد.مشروح خبر را اینجا ببینید.

ژنراتور هوشمند موسوم به Jackery Explorer 240 یک نیروگاه قابل حمل ویژه فضاهای باز است و برای افراد اهل سفر بسیار کاربردی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نسل جدید خودروهای لکسوس با آینه های هوشمند در راهند. این تغییرات می توانند نوید بخش تغییراتی باورنکردنی در حوزه خودروهای هوشمند باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیران گوگل، آمازون و توییتر موظف شدند در تاریخ 26 سپتامبر در مجلس سنا حاضر شوند. قرار است این جلسه با عنوان آنالیز معیارهای حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان برگزار خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل در رویداد رونمایی چهارشنبه شب خود انتظارات کاربران را براورده کرد. گرچه جای دستگاه واقعیت افزوده، گوشی های آیفون 9 و برخی سخت افزارها در این مراسم خالی بود، اما مدل های جدید آیفون شبی به یادماندنی برای حاضران سالن و علاقه مندان به اپل در سراسر دنیا را رقم زدند:مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 329

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اقدام خیرخواهانه جف بیزوس تا نسل جدید خودروهای لکسوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اقدام خیرخواهانه جف بیزوس تا نسل جدید خودروهای لکسوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید