مهمانان ناخوانده خطرناک در زیر سقف خانه!

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - یک مستاجر که به سوراخ شدن سقف اتاق خانه مشکوک شده بود پس از چند ماه با صحنه ای وحشتناک روبه رو شد.

مهمانان ناخوانده خطرناک در زیر سقف خانه!

به گزارش خبرنگاران، جابجایی و نقل مکان به خانه جدید اغلب با هیجان همراه است، چون محله جدید و آشنایی با همسایگان جدید می تواند هیجان انگیز باشد. اما ظاهرا برای یک خانواده آمریکایی چیزی جز یک کابوس وحشتناک نبود. ویلیام هری و خانواده اش تنها یک ماه پس از آغاز زندگی در خانه جدید خود در لافایت ایالت جورجیا دریافتند که چهار مار نیز به همراه آن ها در این خانه زندگی می نمایند.

هری که متوجه نشتی در سقف خانه اجاره ای خود شده بود صاحبخانه را از این اتفاق مطلع کرد. با این حال چند ماه بعد ناگهان بخشی از سقف خانه فرو ریخت و این خانواده سه نفره با دیدن چند مار موش خوار که از سقف آویزان بودند شوکه شدند. بنا به ادعای این خانواده آن ها با هجوم مار های بیشتری روبه رو هستند.

در حالی که مستاجر کم کاری صاحبخانه را مقصر این اتفاق می داند، صاحبخانه جان استافورد مدعی است مستاجرش، از حضور این خزندگان در سقف خانه به او شکایتی نکرده و همچنین او یک نفر را پیشتر برای تعمیر نشتی ایجاد شده در سقف خانه فرستاده بود.

با این حال تصاویری که مار های آویزان را از سقف این خانه نشان می دهد پس از انتشار به تصاویری داغ تبدیل شده اند. بسیاری از کاربران صاحبخانه را مقصر این ماجرا قلمداد کردند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10182

به "مهمانان ناخوانده خطرناک در زیر سقف خانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمانان ناخوانده خطرناک در زیر سقف خانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید