مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت تمدید شد

به گزارش جعبه مهر، آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت تا سرانجام آبان ماه امسال تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت تمدید شد

به گزارش خبرنگاران، مهلت ارسال آثار به دومین دوره جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت تا سرانجام آبان ماه امسال تمدید شد وعلاقه مندان برای شرکت در این رویداد تا 30 آبان مهلت دارند تا آثار خود را در بخش های ایده بازار، رسانه های دیداری و شنیداری، ادبیات، رسانه های دیجیتال، هنرهای تجسمی، کاریکاتور و دانش آموزی به دبیرخانه ارسال نمایند.

این جشنواره در دور نخست خود در سال 95 با شعار فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی و با هدف جریان سازی در حمایت از فراوری ساخت داخل و دانش بنیان برگزار گردید.جریان سازی و فراوری محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، حمایت از خدمات و فراوریات دانش بنیان ساخت ایران، ساماندهی واردات بی رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت و همچنین یاری به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی از اهداف این جشنواره است.

دومین دوره این جشنواره با شعار فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی در دی ماه امسال برپا خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 608

به "مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید