مدیر برنامه یونانی پشت انتقال کریم انصاریفرد به آ اِک آتن

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، کریم انصاریفرد روز گذشته با امضای قراردادی سه ساله به تیم آ اِک آتن پیوست. این انتقال در حالی رقم خورد که دیگر خبری از رضا فاضلی مدیر برنامه ایرانی در جابجایی انصاریفرد نبود.

مدیر برنامه یونانی پشت انتقال کریم انصاریفرد به آ اِک آتن

سایت اسپورت تایم یونان در این ارتباط از نقش یک مدیر برنامه یونانی در امضای قرارداد مهاجم ایران با تیم آ اِک پرده برداشت.

این سایت نوشت: حتی با وجود یک تاخیر سه ساله، انصاریفرد حالا بازیکن تیم آ اِک است. تیم آ اِک در تابستان سال 2017 برای جذب انصاریفرد کوشش کرد ولی مذاکرات پایان خوشی نداشت و مهاجم ایران راهی تیم المپیاکوس شد. خواسته های رضا فاضلی مدیر برنامه ایرانی - آلمانی انصاریفرد در آن موقع هم نقش مهمی در جلوگیری از انتقال این بازیکن به آ اِک بازی کرد. این مهاجم 30 ساله سپس بعد از انتقال به ناتینگهام فارست و السیلیه قطر، همکاری با فاضلی را متوقف کرد.

نکته قابل توجه در انتقال انصاریفرد به آ اِک کم و بیش مربوط به یک واسطه یونانی است. واسیلیس توپیدیس مدیر برنامه ای است که به انصاریفرد به جدایی از تیم السیلیه یاری کرد و روز گذشته با این بازیکن به دفتر باشگاه آ اِک رفت.

بر خلاف سال 2017، مذاکرات انصاریفرد با باشگاه آ اِک از ابتدا در چارچوبی بود که طرفین به دنبال توافق بودند. از همان ابتدا رضایت و توافق در دیدگاه ها وجود داشت. بازیکن می خواست به آتن بیاید و باشگاه هم نشان داد که تا چه اندازه انصاریفرد را می خواهد. توپیدیس مدیر برنامه فعلی انصاریفرد نقش مهمی را در مذاکرات ایفا کرد.

به گزارش خبرنگاران، محمودرضا فاضلی مدیر برنامه بیشتر بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های خارج از کشورمان است. این مدیر برنامه برای چند سال هم با کریم انصاریفرد همکاری داشت ولی در نهایت به خاطر اختلاف نظر طرفین بعد از اتفاقاتی که برای ادامه همکاری با تیم المپیاکوس افتاد، انصاریفرد به همکاری اش با او پایان داد.

انصاریفرد قبلا در مصاحبه با یک رسانه یونانی گفته بود: باشگاه المپیاکوس به مربی تیم خبر داده بود که مربی جدید می خریم.تیم یا سرمربی اشتباه نکردند. این تقصیر مدیر برنامه ام بود و من هزینه آن را پرداخت کردم، اما اشکالی ندارد. وقتی در جام جهانی در اردوی تیم ملی ایران بودم ، مدیر برنامه ام به باشگاه گفت که پیشنهادی 10 میلیون دلاری دارم. بنابراین هنگامی که از جام جهانی بازگشتم، مدیر باشگاه به من گفت که می دانیم قصد جدایی دارید و مدیر برنامه ات به ما خبر داد که شما می خواهید این دستمزد را بگیرید. حتی مارتینز همین حرف را به من گفت و یعنی او می دانست که من تیم را ترک می کنم، اما متاسفانه هیچ پیشنهادی نبود. این یک شرایط پیچیده بود و در ادامه به ناتینگهام فارست رفتم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7247

به "مدیر برنامه یونانی پشت انتقال کریم انصاریفرد به آ اِک آتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر برنامه یونانی پشت انتقال کریم انصاریفرد به آ اِک آتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید