مدیرکل دستگاه امنیت لبنان: تابع قانون هستم

به گزارش جعبه مهر، در پی مخالفت وزیر کشور لبنان با درخواست بازپرسی از مدیرکل امنیت ملی این کشور در پرونده انفجار بندر بیروت ، این مقام امنیتی به رسانه ها گفت که مث هر لبنانی دیگری تابع قانون است.

مدیرکل دستگاه امنیت لبنان: تابع قانون هستم

به نقل از سایت اسکای نیوز، محمد فهمی، وزیر کشور لبنان آدینه با تصمیم بازپرس پفراینده انفجار بندر بیروت در ارتباط با بازپرسی از عباس ابراهیم،مدیرکل دستگاه امنیت لبنان مخالفت کرد.

فهمی در حالی با این کار مخالفت نموده که قبلا در پی درخواست طارق البیطار، بازپرس پفراینده انفجار بندر بیروت گفته بود، اجازه می دهد مسوولان امنیتی ارشد مورد پیگرد قرار بگیرند.

اسکای نیوز نوشت، مخالفان این تصمیم معتقدند، عدم اجازه وزیر کشور نشان می دهد که طبقه سیاسی مصونیت مسوولان سیاسی یا امنیتی برای تکمیل تحقیقات و دادخواهی ها را لغو نخواهد کرد.

در واکنش به انتشار این خبر، عباس ابراهیم مدیر کل نهاد امنیت لبنان گفت که مثل هر شهفرایند دیگری تابع قانون است.

وی گفت: قبل از اینکه اقدامات اداری رسمی فرایند اجرایی به خود بگیرد و حتی قبل از ابلاغ به من، در شبکه های اجتماعی شایعاتی مطرح شد. بعضی از این شایعات حاکی از این بود که قاضی طارق بیطار از دخالت من در پفراینده قاچاق آمونیاک به سوریه خبر داده و بعضی دیگر از داشتن پول در موسسه اقتصادی در کشور برادر امارات حکایت دارد. این اقدامات در راستای تخریب شخصیت من است.

وی ضمن تهدید شایعه پردازان در رسانه ها به اتخاذ تدابیر قانونی گفت: ضمن تشکر از حمایت هایی که از سوی دوستارانم اجرا شده، تاکید می کنم که من مانند هر لبنانی تابع قانون هستیم.

تحقیقات در پفراینده انفجار بندر بیروت دنبال افشای ابهامات این حادثه است که در ماه اوت 2020 به مرگ بیش از 200 تن منجر شد.، ایسنا

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10500

به "مدیرکل دستگاه امنیت لبنان: تابع قانون هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل دستگاه امنیت لبنان: تابع قانون هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید