محمودزاده: مشکل باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید حل نشده است

به گزارش جعبه مهر، رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ درباره مسائل باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان توضیحاتی را اعلام نمود.

محمودزاده: مشکل باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید حل نشده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فریبرز محمودزاده رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ برتر فوتبال، گفت: زمان جابجایی به این دلیل از 6 شهریور شروع شد که نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، با آمادگی کامل وارد این مسابقات شوند. 2 باشگاه استقلال و شهر خودرو به دلیل اینکه پنجره جابجاییی آن ها بسته بود تا عصر دیروز مهلت داشتند تا پنجره خود را باز نمایند، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او اضافه نمود: تا این لحظه مشکل استقلال رفع نشده و بازیکنان جدید این تیم نمی توانند در لیگ قهرمانان آسیا بازی نمایند. تا دیروز هیچ مکاتبه ای از سوی فیفا به روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال نرسیده است. در گذشته اگر باشگاه ها بدهی خود را هم پرداخت می کردند، پنجره جابجاییی شان بسته می ماند.

محمودزاده ادامه داد: باشگاه استقلال با مسئولان سازمان لیگ درباره بازیکنانی که بدون قرارداد در تمرینات حضور پیدا نمی نمایند، مکاتباتی داشته است. به دلیل اینکه لیگ قهرمانان آسیا از هفته سوم به تعویق افتاد، بازیکنان باید تیم های خود را همراهی نمایند. ضمن اینکه باشگاه در قرارداد این چند بازیکن یک جمله حقوقی قرار داده است. چنانچه بازی های استقلال در این فصل به بعد از قرارداد نفرات موکول گردد، بازیکن باید در تمرینات شرکت کند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7412

به "محمودزاده: مشکل باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید حل نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده: مشکل باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید حل نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید