محمد رهبری: در مصر سهمیه المپیک 2020 را قطعی می کنیم، 4 سال است شبانه روز در اردو هستیم

به گزارش جعبه مهر، عضو تیم ملی شمشیربازی کشورمان گفت: 4 سال است شبانه روز در اردو هستیم و فشارها را تحمل کردیم و آن هم با هدف رسیدن به مدال المپیک؛ مطمئن باشید سال آینده از این رشته خبرهای خوبی می شنوید.

محمد رهبری: در مصر سهمیه المپیک 2020 را قطعی می کنیم، 4 سال است شبانه روز در اردو هستیم

محمد رهبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد مسابقات بین المللی شمشیربازی یادواره روزبه سرهنگ پور گفت: مسابقات زنده یاد روزبه سرهنگ پور از نظر کیفیت و امکانات سخت افزاری از بهترین مسابقاتی بود که در ایران در آن شرکت نموده بودم. این مسابقات جایزه بزرگ و مجموعا 6 هزار دلاری داشت و همه شرکت نمایندگان با انگیزه بودند و برای کسب مدال کوشش کردند و این رقابت به بالا بردن سطح بچه ها یاری کرد.

وی توضیح داد: اینگونه مسابقات بچه ها را در چالش و رقابت قرار می دهد و بالا بودن مبلغ جایزه انگیزه و کوشش شمشیربازها را افزایش می دهد و اگر زودتر دعوت نامه ها ارسال شده بود کشورهای خوب و قهرمانان دنیا نیز در آن شرکت می کردند. بعلاوه مسابقات و اهدای جوایز با ارزش در آن باعث می گردد خاطر مدال آوران آسوده گردد و برای چند ماه با خیال راحت به تمرینات برسند چرا که سه هزار دلار مبلغ قابل قبولی در کشور ما است.

رهبری اضافه کرد: در این مسابقات آذربایجان و عراق حضور داشتند البته سطح ایران بالاتر از این دو کشور بود و ایرانی ها در رده های نخست ایستادند. دو ماهی بود در فصل استراحت بودیم و مسابقات مهمی در دنیا برگزار نمی گردد و خیلی از سابریست ها دوست دارند در این زمان در یک مسابقه شرکت نمایند و به اوج برگردند و این مسابقات می تواند با برنامه ریزی صحیح به یک رویداد مهم تبدیل گردد.

وی گفت: آقای سرهنگ پور یک سالن استاندارد و فوق پیشرفته در اصفهان ساختند که می توان مسابقات بین المللی را در آن برگزار کرد. از بیژن سرهنگ پور به دلیل برنامه ریزی و تامین هزینه مسابقات و از آقای سرشوق برای برگزاری این مسابقات تشکر می کنم.

رهبری اعلام کرد: مسابقات دنیای مصر کمتر از یک ماه دیگر برگزار و سهمیه خود را در حدود یک سال مانده به المپیک نهایی می کنیم و بعد از با خیال راحت در مسابقات و اردوها شرکت می کنیم که به امید خدا یک مدال خوشرنگ برای شمشیربازی در المپیک کسب کنیم . 4 سال است شبانه روز در اردو هستیم و فشارها را تحمل کردیم و آن هم با هدف رسیدن به مدال المپیک است و مطمئن باشید سال آینده از این رشته خبرهای خوبی می شنوید. بچه ها یک دل و به دور از حاشیه کوشش می نمایند و فقط رسیدن به هدفشان را مد نظر دارند که انشالله به آن می رسیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3287

به "محمد رهبری: در مصر سهمیه المپیک 2020 را قطعی می کنیم، 4 سال است شبانه روز در اردو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد رهبری: در مصر سهمیه المپیک 2020 را قطعی می کنیم، 4 سال است شبانه روز در اردو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید