محمد انصاری: هیچ چیز لذت بخش تر از بازی در پرطرفدارترین تیم آسیا نیست، نقاط ضعف و قوت السد را شناسایی نموده ایم

به گزارش جعبه مهر، محمد انصاری، مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم با شناسایی نقاط ضعف و قوت السد فردا مقابل این تیم صف آرایی خواهد نمود.

محمد انصاری: هیچ چیز لذت بخش تر از بازی در پرطرفدارترین تیم آسیا نیست، نقاط ضعف و قوت السد را شناسایی نموده ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد انصاری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد قطر در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما خیلی خوب حریف را بررسی و نقاط ضعف و قوتش را شناسایی نموده ایم. نیمه اول بازی ما و السد تمام شده و نیمه دوم باقی مانده است. تمام تمرکزمان را برای بازی فردا گذاشته ایم تا به امید خدا راهی فینال آسیا شویم.

وی در ادامه اضافه نمود: به عقیده من السد تیم بسیار باکیفیتی است، اما هیچ چیز لذت بخش تر از آن نیست که شما در پرطرفدارترین تیم آسیا بازی کنید. ما فردا قطعاً به دنبال یک نمایش خیلی خوب در زمین هستیم. خوشبختانه با دفاع تیمی خیلی خوب توانسته ایم کمترین گل خورده را تا به اینجای رقابت ها داشته باشیم و این کیفیت بالای خط دفاع پرسپولیس را نشان می دهد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در سرانجام توضیح داد: از طرفداران مان می خواهم مثل همیشه از تیم شان حمایت و یکسری مسائل را رعایت نمایند تا ان شاءالله مسئله ای پیش نیاید. ما همه کوشش مان را می کنیم تا با حمایت آنها راهی فینال شویم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 519

به "محمد انصاری: هیچ چیز لذت بخش تر از بازی در پرطرفدارترین تیم آسیا نیست، نقاط ضعف و قوت السد را شناسایی نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد انصاری: هیچ چیز لذت بخش تر از بازی در پرطرفدارترین تیم آسیا نیست، نقاط ضعف و قوت السد را شناسایی نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید