محلول ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و نانو فراوری می گردد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، قرارداد همکاری مشترک فراوری محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح، بر پایه آب و مبتنی بر فناوری نانو، میان دو شرکت از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس، منعقد شد.

محلول ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و نانو فراوری می گردد

حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت با بیان اینکه 2 محصول این شرکت از آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت، پیروز به اخذ تاییدیه شده است، گفت: با توجه به مسائل محلول های ضدعفونی کننده بر پایه الکل، وزارت بهداشت تمرکز خود را برای حمایت از فراوریکنندگان محصولات ضدعفونی کننده بر پایه آب معطوف نموده است.

وی اضافه کرد: نخستین محصول مشترک این دو شرکت که بر پایه آب فراوری می گردد، تا 10 هزار برابر نسبت به محلول های ضدعفونی کننده پایه الکل قوی تر است.

مدیر عامل شرکت شرح داد: دومین محصول مشترک این دو شرکت، محلول ضدعفونی کننده خود استریل با ماندگاری بالا برای استریل نگه داشتن سطوح مختلف است. این محلول به مدت بیش از 3 ماه، سطوح را نسبت به تماس مجدد با ویروس و باکتری استریل می نماید و منجر به اطمینان بخشی مراکز درمانی و کاهش مصرف محلول های ضدعفونی کننده می گردد.

اسماعیل صابر فر مدیرعامل شرکت دیگری در پارک پردیس گفت: ظرفیت فراوری این شرکت را برای همکاری مشترک، به 3 تن در روز می رسانیم.

وی ادامه داد: مخازن نگهداری، مخازن ترکیب مواد اولیه و خط فراوری برای همکاری مشترک تجهیز شده است و جهت افزایش ظرفیت فراوری نیز آمادگی کامل وجود دارد. خط فراوری شرکت در مقادیر 50، 100 و 500 میلی لیتر آماده فراوری است و همچنین فراوری در ابعاد عظیم 1 و 4 لیتر هم بر اساس احتیاج مخاطب امکان پذیر خواهد بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8852

به "محلول ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و نانو فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محلول ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و نانو فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید