محرومیت بازیکن نفت مسجد سلیمان به دلیل غیبت در اردوی تیم نوجوانان

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص شکایت فراز فاطمی مدیر تیم فوتبال جوانان ایران از سعید آهنی، بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان مبنی عدم حضور مشارالیه در اردوی تیم جوانان بدون عذر موجه قانونی و با توجه به ابلاغ شکواییه سرپرست تیم جوانان به باشگاه نفت مسجد سلیمان در تاریخ 10 مهر ماه و پیرو مذاکرات تلفنی با معاون باشگاه نفت مسجد سلیمان که تقاضای مهلت برای ارائه لایحه دفاعیه و مستندات را داشتند که پاسخی به شکایت از سوی باشگاه یا بازیکن به این کمیته تا لحظه انشای رای دریافت نشد.

محرومیت بازیکن نفت مسجد سلیمان به دلیل غیبت در اردوی تیم نوجوانان

لذا این کمیته وفق بند یک ماده 83 مقررات انضباطی و با اعمال ماده 93 معین مقررات آقای سعید آهنی را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و محرومیت از سه مسابقه باشگاهی در کلیه رده ها محکوم می کند.

این رای در خصوص جریمه نقدی قطعی و در قسمت محرومیت ظرف مدت یک هفته قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

همچنین تیم شهر خودرو به خاطر تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به داور و بازیکن مقابل در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان از سری رقابتهای جام حذفی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3760

به "محرومیت بازیکن نفت مسجد سلیمان به دلیل غیبت در اردوی تیم نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت بازیکن نفت مسجد سلیمان به دلیل غیبت در اردوی تیم نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید